Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

er welsh pony/heste også varmblodet?
Forfatter: 
Dato:  06-01-2001 12:13
Hej allesammen

Er welsh pony/heste også varmblodet??????

Hilsen Cecilie
0
0
Svar på denne tråd

Re: er welsh pony/heste også varmblodet?
Forfatter: 
Dato:  06-01-2001 12:46
Ja det er en varmblodet hest.

Har du Welsh? Fortæl fortæl.

Jette
0
0
Svar på denne tråd

Til Jette
Forfatter: 
Dato:  06-01-2001 18:36
Til Jette.

Både ja og nej, for jeg har en sec.F hingst på 1/2 år. hans far er en ox araber og hans er en welsh cob.

Hilsen cille.
0
0
Svar på denne tråd

Re: Til Jette
Forfatter: 
Dato:  06-01-2001 18:41
Hej jette.

Undskyld at jeg skrev sådan noget sludder. Der skulle have stået, at hans far er en ox araber og hans mor er en welsh cob.

Hilsen Cille
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-01-2001 23:32
Hej

Hvad hedder moderen? Skal du udstille den nogen steder. Jeg er bare nygsgerrig, da jeg selv har Welsh.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  07-01-2001 18:07
Hej Jette.

Moderen hedder Dynamit Kiwi. Ja, jeg skal udstille ham, for han skal med på Dorthealyst den 21 april i år. Har du også welsh ponyer/heste, som skal med på Dorthealyst? Hvilke sec. welsh ponyer/heste har du, og hvad hedder de?

Hilsen Cille

P.S. Ved du om der skal nogen welsh hingste med på hingsteshowet i Herning den. 10 og 11 marts?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  07-01-2001 19:44
Nej hvor sjovt, Dynamite Kiwi har vi avlet, vores stutteri hedder Dynamite. Det er Twyford Dane som er far til Kiwi, ham har vi også haft. Jeg har redet rigtig meget på ham. Så har i købt Kiwi af Lone og Billy. Det er nogle af vores venner. Verden er lille.

Vi avler som sagt sec. D. Har du flere end den ene hest?

Nogle gange er vi med på Dorthealyst, men det er mest for at vænne dem til at komme ud blandt andre. Jeg tror måske at vi vil prøve at tage vores 2 års hingsteplag med i år, han klarede sig ret godt sidste år.

Jeg ved ikke om der skal nogle Welsh Hingste med til Hingsteshowet i Herning, jeg er nemlig fra Sjælland...... he he.

Skriv igen.

Jette
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-01-2001 20:19
Hej Jette

Jeg vil gerne starte med en tilståelse, for i virkeliheden hedder jeg ikke Cille, det er min lille søsters navn. Mit navn er camilla, og jeg er 14 år gammel, men jeg bruger bare min lillesøsters e-mail adresse, da jeg kan ikke finde ud af at lave en selv (pinligt).Hvor gammel er du?
Lige nu står kiwi på stutteri Rosengården hos en der hedder Birgitte Egeberg. Kender du hende ? Jeg har jeg gået til ridning hos hende i syv år, og det er også mig der redet kiwi til. Kiwi er en meget sjov hest, da hun elsker at lege bange for alting uden at være det. Hun har også et enormt stort temperament, og hun er en fantastisk dygtig springer. Birgitte har solgt kiwi`s helsøster Mondetgårds Lady Duchess for ca. fire måneder, Kiwi og Lady ligner hinanden fuldstændig. Hvis jeg kan finde ud af det, så kan jeg prøve at sende nogle billeder over internettet til dig af dem.
Har i en hjemmeside med nogle billeder af jeres heste?

Hilsen camilla

P.S. Hvor mange heste har i, og hvad hedder de?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-01-2001 21:51
Hej Camilla

Jeg er 26 år. Jeg kender kun Birgitte Egeberg af navn.

Mine forældre ejer Stutteri Dynamite, men det er altid mig som rider og mønstrer hestene.

Vi har:

Ystraw Countess, hoppe, 5 år, sort ifolet, importeret fra Wales.
Valhallas Queen of Heart, hoppe, 8 år, sort, ifolet.
Parc Rosie, hoppe, 6 år, brun, ifolet, importereret fra Wales, til salg
Dynamite Robin, hingsteføl, brun, til salg.
Valhallas Charlie Brown, 2 år, brun, vores kommende hingst.
Dynamite Princess Hella, hoppeføl fra i år, sort. (Min)

Desuden har vi et føl fra Norge stående, som gerne skulle blive et hingste-emne.

Du må meget gerne sende nogle billeder til mig.

Skriv på henrik.jette@wanadoo.dk

Hilsen

Jette
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-01-2001 19:50
Hej Jette

Der hvor jeg går til ridning, altså hos Birgitte Egeberg,rider jeg også på en valhalla hest. Det er Valhallas Heiress (kåret i 1klasse) som er efter Rotherdale Heiress og Laburnum Magic. Jeg har selv redet hende til, og jeg er enormt glad for hende, så jeg tror nok at mit største ønske er at købe hende, men der går jo nok nogle år endnu før at jeg har råd til hende, hun er jo ikke helt billig (desværre).
Hvis du vil vide hvilke andre heste og ponyer Birgitte ellers har, så kan du prøve at gå ind på hendes hjemmeside. Det er www.welsh.dk

Hilsen Camilla
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-01-2001 21:29
Hej Jette

Nu har jeg fundet ud af hvordan man sender billeder over internettet, men vores computer kan ikke sende billeder(øv). Men heldigvis skal vi snart over til nogle af vores venner, og de har en computer der godt kan sende billeder, så jeg sender dem bare der fra.

Hilsen Camilla

P.S. Har i en hjemmeside med nogle billeder af jeres heste?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-01-2001 07:17
Hej Camilla

Nej vi har ikke nogen hjemmeside!

Glæder mig til at modtage dine billeder.

Hilsen

Jette
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-01-2001 12:29

Hej Jette!

Jeg kan altså ikke lade være med at blande mig, jeg er en pige på 27 år, der lige har købt en welsh cob hingst, han hedder Valhalla's Jesse James, og jeg så at i også har nogle Valhalla heste, jeg mangler en at skrive sammen med og måske spørge lidt til råds, og jeg ville meget gerne skrive sammen med en der også har Welsh cob.
Hvis du er interesseret, kan du skrive til min e-mail adresse
lisa@sleepy.dk Jeg håber at høre fra dig mange hilsner Lisa
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider