Jeg overvejer at lade min hest ifole med søndervangen's Lami. Han er at finde i registret på hjemme siden for oldenborg heste.
Jeg vil høre om der er nogle herinde der har føl efter denne hest og hvordan/hvad 'i' oplever, den nedavler???
JEg har en lidt spinkle, varmblods rød palomino hoppe, og jeg ønsker blot at avle en lidt større hest til mig selv til ridehest. Lidt mere volume/fylde og lidt mere gang kunne jeg godt ønske mig og det håber jeg på at finde/få ved at bruge denne hingst. Lami har gode karakter på lemmer, hvor min hoppe ligger i den lave ende af skalaen, så jeg håber de vejer hinanden op???
Er der nogen der har små gode tips om højde i stang og avl, ville jeg blive rigtig glad 
Min hoppe er 163 cm og Lami 168 cm, hvad kan jeg måske forvente, at føllet's højde ville blive, hvis der er nogen der "tør" "Byde" ind med et foreslag??? 
Har lidt forhåbning om at føllet ville blive bare "lidt" højere end min hoppe er, da mine ben desværre har det med at blive så frygtelig lange, når jeg sidder på "hesten" skønt de altid er for korte, når det handler om cow-boy bukser, underligt
hi, hi måske er der andre der kender til den lille detalje ved "moderne bukser"
Håber nogle kan hjælpe med mine mange spørgsmål 
Venlig hilsen TT.