Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

føl efter søndervang's LAMI
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 19:51

Jeg overvejer at lade min hest ifole med søndervangen's Lami. Han er at finde i registret på hjemme siden for oldenborg heste.

Jeg vil høre om der er nogle herinde der har føl efter denne hest og hvordan/hvad 'i' oplever, den nedavler???

JEg har en lidt spinkle, varmblods rød palomino hoppe, og jeg ønsker blot at avle en lidt større hest til mig selv til ridehest. Lidt mere volume/fylde og lidt mere gang kunne jeg godt ønske mig og det håber jeg på at finde/få ved at bruge denne hingst. Lami har gode karakter på lemmer, hvor min hoppe ligger i den lave ende af skalaen, så jeg håber de vejer hinanden op???

Er der nogen der har små gode tips om højde i stang og avl, ville jeg blive rigtig glad :-)

Min hoppe er 163 cm og Lami 168 cm, hvad kan jeg måske forvente, at føllet's højde ville blive, hvis der er nogen der "tør" "Byde" ind med et foreslag??? :-)

Har lidt forhåbning om at føllet ville blive bare "lidt" højere end min hoppe er, da mine ben desværre har det med at blive så frygtelig lange, når jeg sidder på "hesten" skønt de altid er for korte, når det handler om cow-boy bukser, underligt :-) hi, hi måske er der andre der kender til den lille detalje ved "moderne bukser"

Håber nogle kan hjælpe med mine mange spørgsmål :-)

Venlig hilsen TT.

0
0
Svar på denne tråd

Lami Søndervang
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 21:12

Jeg har en hoppe efter Lami Søndervang.

Hun er kåret 10998 98 888 9 og er 167 høj. Hun har til mf Claudie Damsgård. Hun hedder i øvrig Black Lady Søndervang.

Hun er gudesmuk...

Mvh

Fosse

0
0
Svar på denne tråd

super :-)
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 10:54

Mange tak for dit indlæg, det lyder rigtig godt :-) JEg går desværre stadig og venter på brunst-tegn, så jeg kan få hende kørt afsted, det hjælper mig da til at tro på at det er et rigtig godt valg, så :-) det bliver spændende.. tak tak, tina.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider