Jeg søger oplysninger om trakener hingsten Goldlack, da jeg rider en hoppe med denne til morfor.
Jeg vil gerne vide hvad han har lavet af afkom, og hvad han selv har præsteret??om han er spring eller dressur.
På siden www.dmtc.com/pedigree/allbreed fandt jeg et enkelt afkom af hingsten: Hoppen, Zigzag Firfod. Denne har så envidere et afkom efter Schwadroneur der hedder Sawanne Firfod, der er kåret i DV (fik vist ret mange "roser" v. kåringen).
Jeg tror umiddelbart at Goldlack også er en dressurhest, men du må absolut ikke hænge mig op på det
Hilsen Mia
Charme er at få svaret "ja" uden at have stillet noget bestemt spørgsmål
Goldlack har fået et føl (som nævn ovenfor) der hedder Zig Zack (ZigZag) Firfod.
Denne hoppe har fået et føl efter Schwadroneur der hedder Zawanne Firfod, der selv er mor til den kanon dejlige hingst Zardin Firfod.
Desværre står der ikke noget om hvad han har gået eller om han ikke har lavet noget andet end at bedække...
Knuz fra
** Trine **
* Der har været nød til at ligge ridekarrieren på hylden på ubestemt tid. Og det ikke frivilligt *
Når du har søgt på en hingst, er der en linie nedenunder stamtavlen hvor du kan klikke på hhv billeder og "progeny" der jo så er afkom. Det er dog langt fra alle afkom der er listet, men der er en sjov side at surfe rundt på
hilsen Mia
Charme er at få svaret "ja" uden at have stillet noget bestemt spørgsmål