|
|
| Endelig føl :) |
|
|
Så blev det min tur til at få en følle.. Asani var gået 4 dage over tid, og fra morgenstunden var der intet tegn på foling, men da jeg kom fra job stod der en lille fin pige ved siden af sin mor.. Født: 27. Marts 2008 F: Creldio MF: Hoelgaard´s Kontrast  Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej altså |
|
|
tillykke med den lille lækre sag du har fået der... det kan da ikke blive bedre hva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med hende |
|
|
Mange gange tillykke med den skønne hoppe, dejlig overraskelse at få ved hjemkomsten fra jobbet. Mvh Birgitte ( som havde fødselsdag igår, så vi udbringer en skål for følle næste år )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke med |
| Forfatter:  |
Marianne F »Stutteri Macal« |
| Dato:  |
28-03-2008 15:40 |
|
den meget smukke fødselsdagsgave. Hun er bedårende...
Mange hilsner Marianne Frandsen Stutteri Macal Flot og velopdragen rødbroget 3ér pony hingsteføl + Smuk welsh/shet brunbroget, ridevant børne ponyhoppe sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
med hende hvor er hun dejlig og et stort tillykke med føs´daen. sikken en dejlig gave at få.  Hilsen Lizzi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med hende... |
|
|
Hun er da en lille skønhed og en smuk fødselsdagsgave.. Held og lykke med hende.. 
Med venlig hilsen Bolette ღ En gang Z - altid Z ღ
Som håber på et sort Zardin hoppeføl.. ~~ Hastværk er lastværk ~~ www.stald-westphal.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke.... |
|
|
Nej altså, hvor er hun fin  Han er en skrapsak til at lave fine pintoer ham Crelido.
Venlig Hilsen Margrethe
Stald Sortebjerg V/ M. Steffensen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Stort tillykke herfra, hun er rigtig køn
Hilsen Anja Hingsteføl efter Zardin Firfod 27 marts 2008 Tilsalg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| måske... |
|
|
man skulle til at lave plettede heste - hun er da godt nok fin! mvh Sisse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
stort tillykke med hende, hun er da slet ikke til at stå for, sikke et udtryk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| charmende dame |
|
|
Tillykke med hende. Super flot føl. Venter selv en Crelido om 1.5 uges tid men bliver den ligeså farvet er der vist noget galt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stort tillykke... |
inger christensen |
28-03-2008 19:00 |
|
jeg vil også ha et.. shila er gået flere dage over tid, så nu går jeg ud og klemmer lidt på hende.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pletter, gør noget godt for mig |
Diegogogo |
28-03-2008 19:23 |
|
Nej faktisk er jeg ikke sådan rigtig til pletter, men underviser dog en utrolig smuk og lækker pony der er rød Pinto. Men da jeg så din, ja så må jeg jo sige Sikke en smuk og super udtryksfuld fuld lille dame, så pletter eller ej, hvis man bare har charme så kan man såmænd nok både være stribet og mere. Tillykke med hende hun er da bare for lækker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Vi takker mange gange for de fine ord.. Hun er forresten til salg hvis der er nogle intresserede.. Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilykke |
|
|
med hende,tror jeg har ønsket dig tilykke en gang..Det er en fin fødselsdagsgave,vil du virkelig sælge den? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Very nice! |
|
|
Stort tillykke!!! Det var dog en super afstamning - har absolut en "soft spot" for Crelido  Og tillykke med fødselsdagen d. 27. også.. *s*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Takker mange gange igen, det er altid dejligt med rosende ord om sit afkom. Hun har fået navnet Søgaards Masterpiece.. Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh det er |
|
|
lige sådan en jeg har bestilt til om en måned  Hvor er hun bare bedårende... Hvad skal hun koste?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|