Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hvad får jeg for det??
Forfatter: 
Dato:  03-06-2003 18:31
Hej alle.

Jeg står med et ca.11 måneder gammelt hoppeføl.
Hun er blanding mellem oldenborger og traver. Faderen er oldenborgeren og moderen traver.
Hun viser gode bevægelser og ikke travergang. Bliver nok en 160 cm.ca.

Jeg står nu med det problem at jeg ikke ved hvad hun skal koste. Hvad tror i jeg kan få for hende??

V.H. Rikke
0
0
Svar på denne tråd

Det som evt. køber er villig
Forfatter: 
Dato:  03-06-2003 18:42
til at give.....

Et føl uden papirer og med traverblod koster generelt ikke ret meget og efterspørgslen er heller ikke stor. Det afhænger selvfølgelig også af hesten, og om der er købere til den.
0
0
Svar på denne tråd

Ikke ret meget
Forfatter: 
Dato:  03-06-2003 22:21
Mit bud er ca 3000 kr.
Man kan få DV plage uden papirer til 4-8000 kr så med traverbaggrund vil den være svær at sælge.

Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd

Traverblod!
Forfatter: 
Dato:  04-06-2003 12:19
Jeg har selv en hoppe e. Jacques og moderen er Limara Desir som er us. traver ( brugt som distancehest) og hun har på ingen måde noget traver i sig. Hun går godt på sine ben og kan virkelig spadsere når hun bliver redet, og vi har da nydt mange timer sammen i dressur. Så døm ikke så hurtigt, men lad det komme an på hesten og dens kvalifikationer nu og senere hen. Mange varme hilsener fra Lotte
NB: Billeder af hende på min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Prøv at undersøge...
Forfatter: 
Dato:  04-06-2003 12:23
...om der er tilsvarende heste tilsalg her på nettet og i den blå avis, det kan give dig et hint omkring prisen.

Desværre tror jeg ikke du skal sætte næsen for højt op, da der generelt ikke er stor rift om heste med traver blod i sig.

mvh.

Trine SH.
0
0
Svar på denne tråd

hhhmmmmm...
Forfatter: 
Dato:  04-06-2003 15:41
"Jeg har selv en hoppe e. Jacques og moderen er Limara Desir som er us. traver ( brugt som distancehest) og hun har på ingen måde noget traver i sig.

en u.s. traver er også en traver :) så rent genetisk er hun vel halv traver...

men lotte - bare fordi vi ikke mener at man kan få ret mange penge for sådan en blanding som det føl der er nævnt, så behøver vi jo ikke have noget imod travere??

der bliver svaret på hvad den vil koste, og selv om du godt kan lide din traver, så koster de altså ikke ret mange penge -> sorry, men det er et faktum. Der er INGEN der har skrevet at det er en dååååm hest.. vel

Ane

Kommer du og viser din frederiksborger frem 30-31 august? læs mere her: www.fhf.dk
0
0
Svar på denne tråd

Gangen kan komme endnu
Forfatter: 
Dato:  04-06-2003 17:22

Hejsa

Selvom der ikke er traver gang at syne endnu, så kan det nå at komme.... kender én hvis vallak først begyndte som to års..... i føl alderen var der intet.
Så svært at sige desværre.

Mvh
Janni

HJÆLP.... vi mangler et navn til vores hoppeføl (frieserbl.) .... har du et?? ; )
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider