Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Udenlansk hingst
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 21:51

Jeg er faldet for Munchhausen til min hoppe. Han står i Tyskland og umiddelbart kan jeg ikke finde nogen steder at han skulle stå til rådighed i DK mere. Så er spørgsmålet, hvordan foregår det når hingsten står i udlandet? Har aldrig prøvet at få sat en hoppe i fol før, og når det så oveni købet er udenlands er jeg helt på bar bund

Jeg kan regne ud det må være frostsæd.Hvor meget større er risikoen for at hun ikke kommer i fol, ved frost?

Jeg taler i øvrigt ikke tysk og er ikke helt stolt ved at skulle kontakte dem dernede

Formidling af spanske heste direkte fra avler.

Pt. tre lækre føl fra i år til salg!

0
0
Svar på denne tråd

Det kan nemt formidles...
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 22:15
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa..
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 22:41

Som Malene skriver så kan du bestille sæden gennem Helmuth, han kan klare det hele for dig

Drægtigheds procenten er dog ikke så stor ved frost som ved køle/frisk sæd

Held og lyke med hende!

Prof Choice Elite gamascher sælges

4 stk str M Turkies HELT NYE

0
0
Svar på denne tråd

münchhausen
Forfatter: 
Dato:  26-03-2008 13:10

Så vidt jeg kan se så leverer Münchhausen kølesæd, så som tidligere nævnt så bestiller du bare gennem Euro hingste sæd, så modtager du kølesæd dagen efter bestillingen. Jeg brugte udenlandsk hingst sidste år for første gang, det er næsten lige så nemt, som DK-sæd

Lisbeth

Venter føl efter Abanos DVH 765 medio marts 2008

0
0
Svar på denne tråd

münchhausen
Forfatter: 
Dato:  26-03-2008 16:30

sidst jeg var forbi 'hans hingstestation's hp stod der at der kun var frost til rådighed i ´08 - mener endda at det galt næsten alle deres hingste i år...

www.erfagruppensyd.dk

Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008

Sælges:
Ufødte føl efter hhv Michellino/Romancier og First Dance/Lauries Crusador xx

Aron

Arthur

Romeo

0
0
Svar på denne tråd

Ok ....
Forfatter: 
Dato:  26-03-2008 21:00

Tusind tak for hjælpen, det ser jo slet ikke så kompliceret ud

Dog ret surt jeg ikke fandt den side lidt før da der jo var en del at spare hvis jeg havde bestilt mens der var Herning, kan jeg se på deres forside

Og så kan jeg se at sæden oveni købet bliver leveret hos Højgaard hvor hun skal insimineres, det kan jo dårligt blive nemmere, billigere kunne det nu godt blive

Formidling af spanske heste direkte fra avler.

Pt. tre lækre føl fra i år til salg!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider