Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

så starter
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 21:13

Så starter følsæsonen snart for vores vedkommende - det er i hvert fald rykket tættere på efter vi har flyttet Absint og Andante ind i foleafdelingen i dag. Det er Andantes 3. føl, men Absints første.
Andante kender jo efterhånden spillets regler, især når foleboksene bliver taget i brug ;-) Absint syntes også det var meget spændende da hun først kom der ind, vi var jo gået forbi hendes ynglingsboks og skulle lige have en opfordring med på vejen ind i foleafdelingen.

Det er jo Absints første føl og vi glæder os meget til at se hvordan hun avler, forventningerne er i hvert fald høje til hende, da hun jo har fået en ganske pæn kåring.

Om en lille uges tid kan det være vi skal overveje at tage folealarmerne på, man ved jo aldrig med de førstegangsfolende hopper. Andante, der imod, klemmer ballerne sammen så længe det ikke er varmere kender jeg hende ret.... Men hun får nu også snart folealarm på - just in case.

De 2 andre hopper venter lidt endnu, så med fire forestående folinger i år, får vi da nok at se til :-)

Julie

AVL AF OLDENBORG I NORDSJÆLLAND

Ledig boks på Anneksgård, Nordsjælland

Fuldpension

Gode faciliteter for heste og ryttere!

www.stutterilacour.dk

Føl og plage sælges af god kvalitet
samt opdragelse!

0
0
Svar på denne tråd

123455
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 09:57

Hejsa..

Lyder spændende med 4 folinger håber de går godt allesammen, jeg skal kun have et føl igennem så jeg suger alt til meg det er nemlig første gang, for mig hoppen har heldigvis prøvet det før.

Bruger du alarm på alle hopperne ???

hvad med video vil man kunne nøjes med det??

Glæder mig til at høre mere når de små kommer til verden

vivi

0
0
Svar på denne tråd

folealarm
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 13:05

Alle hopperne får alarm på - De har alle forskellig terminsdato, så det er intet problem. Vi har et par alarmer så det går heldigvis lige op og indtil nu har vi været med til samtlige folinger på gården.

Vi har sikret os både med videoovervågning med lyd samt folingsalarmer, just in case. Jeg vil hellere være sikret i hoved og .... fremfor der sker noget med føllene :-)

Held og lykke med dit føl!

Julie

AVL AF OLDENBORG I NORDSJÆLLAND

Ledig boks på Anneksgård, Nordsjælland

Fuldpension

Gode faciliteter for heste og ryttere!

www.stutterilacour.dk

Føl og plage sælges af god kvalitet
samt opdragelse!

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 17:25

Ih hvor spændende..

Vi venter selv 5 føl i år..

De to første hopper er gået over tid.

Ataya -18. Marts

Asani -23. Marts

Så jeg venter stadig på årets første føl skal melde sin ankomst.

Anja

STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK
Heste til salg.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider