Suk. Det hele ramlige lige sammen her kl 19 da min tlf ringen
Det var hingsteholderen som jeg havde bestilt 3 bedækninger ved i år. Han fortalte han var blevet nød til at leje sin hingst ud pga sygdom så han havde solgt alt hvad han havde af heste og hingsten var blevet lejet ud for et år 150 km væk fra hvor jeg bor. Sådan noget ØV han passet ellers perfekt til mine hopper.
Men nu skal jeg ud og have fundet andre hingste til mine hopper.
Jeg har lige snakket med Jens Høg fra Birken og er næsten blevet ening med mig selv om at sende min ene Romeo´s Elli ned til Golf Gudenå.
Hun er efter Idon Busklund Og har Orion Halsnæs til Morfar
Det er enlig meningen at Birgitte Bakkely skal sendes ned til Glibings Ajs. Men det kunne være meget sjovt at høre jeres mening og evt forslag til anden hingst.
Hun er efter Ingegårds Pax og har Aston til morfar.
Pipi bakkely overvejer jeg lidt at køre ned til ham som har lejet Pax. pga de sidste mange år hun har været bedækket med ham, er der kommet enten røde eller grå føl. Og føllene er utrolig godt skuet sammen. Hun har anlæg for farver, så forslag til hingst der giver farver vil være rigtig godt. Der ud over skal han have en god højde.
Pipi bakkely er efter Aston og har Risdals prins til morfar
Og så har jeg min gamle hoppe Musty, jeg ikke rigtig har nogen ide om hvor hun skal sendes hend.
Hun er efter Barney og har kronborg heid II til morfar
Så forslag modtages gerne og evt hvis der var nogen der havde afkom efter forskellige hingste vil jeg meget gerne se billeder.
Jeg har sidet og bladret hingstekataloget igennem mange gange og kigget stamtavler igennem. men jeg kan bare ikke beslutte mig ......suk
PS : hingstene skal helst befinde sig i midt eller nordjylland