Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

I alle 11 måneder
Forfatter: 
Dato:  29-05-2003 11:47
Hej

Kan nogen fortælle mig hvad der sker i de 11 måneder en hoppe er i fol. Hvornår man må ride den og ikke må. Hvad man skal gøre og sådan. Hele forløbet af de måneder??

Knus
Michella

>o< Connemara ponyer er søde - og utrolig bløde >o<
0
0
Svar på denne tråd

Hvad du kan i de 11 mdr
Forfatter: 
Dato:  29-05-2003 14:51
Hej!

Det er faktisk meget nemt.
Du må de samme ting som du plejer, du må godt ride helt til din hoppe skal fole, men du skal jo selvfølgelig tage det med ro op til fødslen, og når hun bliver stor, og tyk så kan hun jo da, så heller ikke tage for håre ture, så som spring og galopløb, hvis du forstår, men du skal bare lytte, og se hvordan hun har det, og kun gøre, de ting som du kan se, at hun kan klare.
jeg håber at du kunne bruge mit svar til noget.
Med venlig hilsen Jeanett. ;-)
0
0
Svar på denne tråd

En god idé er....
Forfatter: 
Dato:  29-05-2003 15:22
....at købe bogen "fra føl til ridehest" samt kigge hos netdyredoktor.dk - og iøvrigt samle alle dine spørgsmål når de omhandler samme emne i én tråd :-)

Mvh...

Rikke L
hesteterapeuten.dk

"At turde er at miste sig selv for en tid - ikke at turde er at miste sig selv for altid"

Søren Kierkegaard
0
0
Svar på denne tråd

en ældre tråd
Forfatter: 
Dato:  30-05-2003 19:37
Jeg lavede en tråd for kort tid siden om, hvor meget man må ride sin hoppe, mens den er i fol. Tråden hedder "ridning af drægtig hoppe". Prøv at finde den, der er nemlig en kort periode i starten, hvor man skal være forsigtig.

Mange hilsner Lone MJ
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider