Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Ulrich Z?
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 10:17

Jeg har lige kigget på Katrinelunds hjemmeside, og erlidt overrasket over hvor Ulrich Z er henne, er han taget ud af avlen? Eller springer han bare over i år?

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Janus er sat til salg...
Måske er jeg et skvat, men i det mindste er jeg flink!
0
0
Svar på denne tråd

Han var da...
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 10:41

Han var da i Herning, så han er i landet, men om han bare står over ved jeg ikke....

0
0
Svar på denne tråd

Sikkert på frost
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 12:21

Mon ikke han er på frost og pga lille efterspørgsel ikke præsenteret på Katrinelund.dk?

Det er Jennifer der ejer ham, måske har hun valgt at lade være med at have ham på hingstelisten af samme grund. Se evt. på http://www.rc-horses.dk. I Herning havde han en boks et andet sted end Katrinelunds hingste.

Mvh

Mette

0
0
Svar på denne tråd

Altså nu
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 13:07

Mener jeg jo Jennifer valgt at trække ham fra katrinelund da Bettina og Ib gik fra hinanden,det var i lang tid uvist om han blev taget helt ud, om Ib fik lov at køre ham videre, eller som nu at han bare var på frost, for det er jo lidt voldsomt at stå alene med en avlshingst, men der er frostsæd efter ham, men kun frostsæd.

Med de to hystaderne Losse og Maze

0
0
Svar på denne tråd

tralalala
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 19:28

Kan informere jer om at sæd efter Ulrich Z vil være at købe igennem Katrinelund. De har fået ny hjemmeside og denne er endnu ikke helt opdateret. Men har snakket med Ib og han formidler den stadigvæk :)

Anette

3 års haflinger hoppe og 1 års hingsteplag e. De Noir sælges - se mere på www.staldkalhave.dk

Desuden afkom e. Andiamo DVE, Weltjunge DVH, De Noir DVH, Peter OLH og Smudo HA

0
0
Svar på denne tråd

Så er hjemmesiden
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 00:16

opdateret;0)

Mange hilsner

Charlotte

TIL SALG:

Lækker hoppeplag 2006 Aljano/Højagergårds Lektor

RDH springhoppe 2001 Aston/Lando

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider