|
|
| mit første føl |
| Forfatter:  |
Jacquel |
| Dato:  |
06-03-2008 13:17 |
|
så skete det endelig, i nat lidt før 02.30 kom vores første trav hingsteføl til verden.   han er efter Frække Frederik og Ronja Søjvbjerg. Han er bare så dejlig. knus linda
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE |
|
|
Stort tillykke med den dejlige dreng. Hvor er han fin, kan godt forstå at du er glad og stolt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Genial Titel.. |
|
|
Stort tillykke.. det kribler helt i fingere med alle de dejlige føl der kommer til verden nu.. Men jeg må vist bare vente 2 uger endnu.. Tiden går alt for langsomt!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nå flere billeder af ham.. |
OmanSolo ♥Olfert♥ |
06-03-2008 13:49 |
|
Hej Linda.. Hold da op hvor er han bare flot. Ren og fin..  Jeg kommer op og ser på ham om en time!  Jeg vil også have føl......! Ses Lykke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fin fin |
|
|
Uhaa et dejligt føl. stort tillykke. Håber han bliver lige så god som sin far. Frække Frederik er en rigtig flot hingst synes jeg. Har fulgt Frække Frederik i hans karriere. Og hvis jeg havde en hoppe ville jeg 100% bruge han som hingst /Mia
Først efter at det sidste træ er fældet, den sidste flod er forurenet og den sidste fisk fanget, vil I erkende at man ikke kan spise penge.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nååå hvor |
staldhestely |
06-03-2008 17:12 |
|
er han fin..  Stort tillykke med drengen, det ville jo være skønt hvis han løb i sin fantastiske fars fodspor  Vi må også vente lidt endnu, vores Lilo Langkjær har termin d. 18/3, hun er ifolet ved Chipmate. Jeg har nu på fornemmeren at hun kommer til at gå over tiden, udover at hun selvfølgelig er tyk ligner hun ikke en der snart skal fole. Jeg har en ide om at det bliver en hoppe, så jeg har truet med at den skal opkaldes efter min mor, RUTH  Held og lykke med drengen.. Hilsen Helen.
Flot galla kjole sælges billeder på præsentation. HUSK IGÅR DRØM OM IMORGEN LEV IDAG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Rende-hurtigt føl ;o) |
|
|
Tillykke med føllebøllen !
HJÆLP søges 1½ time dagligt i perioden ca. 15/3 - 1/5, da jeg igen skal opereres!! RING eller SKRIV for at høre mere.. *** STUTTERI FREDEN ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak tak |
Jacquel |
07-03-2008 11:02 |
|
tak til jer alle for de pæne ord, jeg kan sidde i timer på min halmballe ude i boksen og bare kigge på ham, hvor er jeg bare forelsket. ronja er en rigtig god og tålmodig mor, det er bare perfekt. jeg er lidt i tvivl om hvornår de skal have lov til at komme en tur ud på folden, bare en lille times tid eller noget! hvad syntes I? Mia: frække frederik er jo taget ud af avlen igen! vi ved ikke rigtig hvad vi skal mene om det, vores lille føllebølle skal jo SÆLGES (det siger min mand i alt fald) så mon det får nogen betydning. held og lykke til jer der venter i spænding på jeres føller: knus linda
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så hurtigt som muligt |
|
|
Jge læste en artikel, tror det var i magasinet Hest, der handlede om vigtigheden af, at de små kom på fold med deres mor, helst den allerførste dag. Det skyldes at hoppen den første dag er mest emsig og passer meget på føllet. På den måde lærer føllet at følge sin mor og risikoen for at det ryger i hegnet er mindre. Venter man blot nogle dage er hoppen allerede blevet mere "doven".
Super sommergræsning tilbydes plage på store strandenge på Mols. 1.600 kr. incl. moms for sæsonen - medio maj til medio oktober. Dagligt tilsyn og mineralslikbalje. Ann www.kuhlmannhorses.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frække frederik |
|
|
Først tillykke med det fine føl. Ved du hvorfor frække frederik er taget ud af avlen. Jeg ville lukke dem ud idag evt. bare 10 min. de har gavn af at komme ud. Vil da gerne se flere billeder af den lille hingst. Hvad skal han hedde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frække frederik |
Jacquel |
07-03-2008 14:26 |
|
nikko: jeg har hørt at han er taget ud af avl fordi ejer ikke er interesseret i avl men hellere vil se ham løbe, han kom vist i avl fordi han trængte til en længere pause men nu løber han jo igen. du må ikke hænge mig op på det for det er kun hvad jeg har hørt af omveje. men måske han igen bliver tilbudt hvis han ikke kan løbe, ved det ikke, håber bare at hans afkom kan blive gode væddeløbere . jeg har prøvet at åbne døren ud til folden så mor og søn kunne komme ud og få lidt frisk luft, lillemanden var meget nysgerrig og trippede lidt udenfor men mor var ikke meget for den idé og hentede ham hurtigt ind igen, jeg lod døren stå åben i en halv time så de kunne få lidt frisk luft ind, de var flere gange henne i døren men hoppen var altså ikke meget for det, skal jeg bare tvinge hende længere ud på folden? folden er lige udenfor da det er min løsdrift jeg har lukket af som boks til dem, så de har rigtig god plads og lillemand stavrer rundt og hygger. vi har ikke helt fundet et passende navn endnu, det skal jo starte med R og da vores lille stutteri hedder Ice skal det ende på det, nogen der har nogle rigtig gode forslag er de meget velkommen til at lufte dem for mig...... knus linda
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrækkeFrederik. |
|
|
Tillykke endnu engang med følle bølle. Vi venter også føl efter Frække Frederik. Men først til maj. Kan næsten ikke vente.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
med ham,han skal nok komme til at løbe stærkt med de lange ben..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Kærvang ♥mickmikkelmads♥ |
10-03-2008 20:15 |
|
Også et stort tillykke her fra.. Hvor er han bare fin  Anja
Mor til Mick født 4-10-00 Mikkel født 3-5-02 Mads født 28-5-06 Minina og Magic R.I.P 14-2-08 www.123hjemmeside.dk/shetlandspony Heste-Trailer udlejes Shetter hingst tilbyder bedækning 1000 kr inkl attest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Føl... |
|
|
Tillykke med ham 
Kærlig Hilsen Camilla ღ Ejer af araber hoppeღ - til døden os skiller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
Finn Jensen ♥klaphat♥ |
13-03-2008 07:10 |
|
Stort TILLYKKE fra os på ÆBLESTIEN. Han er bare så flot og dejlig Hilsen fra os på Æblestien
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| syntes lige |
Jacquel |
16-03-2008 19:34 |
|
syntes bare lige at i skal se hvor stor og fin han er blevet  Han skal hedde Robin Ice   tusinde tak til alle jer der har skrevet en lille hilsen knus linda ps: det er ikke nemt at holde hoppen pæn når det første hun gør når hun kommer ud er at finde et mudderhul og smide sig i .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|