Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

hvornår pas?
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 21:43

Jeg kan simpelthen ikke huske om jeg allerede har spurgt en gang eller blot tænkt på at gøre det.

Jeg har et blåt stykke papir - fra LU går jeg ud fra, det ligger ikke fremme - på min dartmoor. Han har et nummer og skulle også være brændemærket med det som føl, men har aldrig været til kåring? Han kommer frem automatisk når man indtaster ham her på HN fx. så den skulle være god nok med det racerene.

Burde der findes et pas på ham, eller hvornår laves dette?

Jeg tænkte på, nu hvor der evt. snart kræves pas på alle heste, om jeg så fik ekstra meget bøvl fordi han rent faktisk burde have et som blot ikke er fulgt med.

Og hvilken farve skulle han så have, nu jeg er i gang med at være nysgerrig?

:Pia

*

0
0
Svar på denne tråd

Hestepas
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 21:59

Der er først lavet automatisk hestepas på føl født i 1999 eller senere, din pony er født i 1998. Så nej, han vil kun have pas hvis det er blevet lavet efterfølgende. Men passet følges af et gråt ejercertifikat.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd

ingenting
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 22:02

Han er solgt som 6 mdr. og det er så hende jeg har købt af da han var 7 år. Hun har heller ikke ejerskiftet, så jeg kan ikke forestille mig der er lavet pas.

Det er ikke fordi jeg føler mig snydt, jeg var bare nysgerrig. Der er kun det blå ark så, kan jeg regne ud.

:Pia

*

0
0
Svar på denne tråd

vallakker
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 22:03

Han ville jo også være den samme stædige lille gnom uanset hvor meget papir man smed efter ham.

*

0
0
Svar på denne tråd

Korrekt
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 22:03

Det er helt korrekt opfattet

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider