Ja hvis hun slet ikke spiser og ellers ikke ser syg ud, så ville jeg jo alligevel får dr. dyr ud som du også har forsøgt. Men i mellemtiden kan du jo lige se den i munden. Det kunne jo være hun havde en tand el. lign. der gjorde ondt, så det er det problemet ligger.!
Hvis hun spiser, men ikke spiser op, ja så kan det være hun har det som den ene af mine hp. sidst i drægtigheden, idet hun i de sidste tre mdr. begynder at have problem med at have alt den foder i maven sammen m. føllet. Her er der jo ikke andet at gøre end at fodre så meget som hun nu vil æde, og så ellers sørge for at hun for at få fulgt godt op når foling er overstået og der igen er plads i maven. Det er den eneste af mine hp. der reagere sådan, og den har gjort det hver gang, og dr. dyr siger at det simpelthen er fordi føllet tager forholdsvis meget plads, og at jeg skulle tage det roligt for det var/er ikke så unormalt endda.
Men der er altså kun hvis den trods alt æder og ser frisk ud, og ikke hvis den slet ikke vil æde.
Håber du finder løsningen.