Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

test af drægtighed
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 13:39

hej

har en shetlænder hoppe, hun har været til hingst, men nu er jeg nød til at spørge da min dyrlæge endnu ikke har kunnet hjælpe mig..hun er for lille til at dyrlægen kan håndprøve hende, det er afprøvet og hun er langt over 100 dagen så ved ikke om man kan teste hende via en blodprøve.

hvad kan jeg gøre for at tjekke hende op på hende...?

hun er blevet meget stor og rund ligner en der er ifol, men skal først fole sidst i maj måned.

men vil gerne foder hende rigtigt istedet for bare at foder hende op og hun bliver endnu federe end hun allerede er.

på forhånd tak...!

solvej

0
0
Svar på denne tråd

Blodprøve
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 15:01

Har din dyrlæge ikke talt om blodprøve? Det vil jeg mene at du kan bruge hele drægtigheden igennem.

Derudover er det jo kun de sidste 3 mdr af drægtigheden du bør optimere op eller følge anvisningen på de produkter du nu fodre med.

Udover blodprøven, er der vist ikke så meget andet at gøre, end at sørge for korrekt fodring og motion og så er der bare at vente.

Så længe der ikke er tegn på at noget skulle være galt og hun ligner en der er i fol, så burde der ikke være alt for meget at bekymre sig om. I så fald er der jo ikke meget du kan gøre alligevel så langt henne.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider