|
|
| Sonny Fjordblik |
|
|
Jeg efterlyser en fjordhingst ved navn Sonny Fjordblik.
Håber at jeg høre noget fra jer. Da jeg har tænk lidt på at få min fjordhoppe Lina med føl ved ham
Er sonny en godt hingst o.s.v
Hilsen Berit & Lina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du kan se... |
| Forfatter:  |
lohmann |
| Dato:  |
26-04-2003 22:36 |
|
Du kan se alle de avlsgodkendte hingste på www.fjordhest.dk - det vigtigste er at hingsten ikke er for nært beslægtet med din hoppe. Dernæst at de passer sammen eksteriørmæssigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak lohmann |
|
|
1000 tak for dine oplysninger.
Er det ikke noget med at alle de fjordhingste der er i Danmark, at der udkommer et hefte med dem?
Mit størte problem er at jeg ikke kan komme ind på www.fjordhest.dk på min computer en aller anden grund.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Berit |
Linda |
27-04-2003 09:40 |
|
Sonny Fjordblik blev afkåret for nogle år siden da han kun fik 19 p. ved afkomssamlingen, og så kan du jo ikke få papir på føllet, ville det ikke være sjovere, at vælge en hingst der er på hingstelisten end en "pirathingst".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak til Linda |
|
|
Tak for dine oplysninger om sonny Fjordblik.
Jo det vil være sjover at få en hingst fra en der er på hingstelisten.
Hilsen Berit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mener... |
|
|
...også at have læst, at han er kastreret? Jeg tror nu under alle omstændigheder ikke, at du skal regne med, at avleren vil lade den bedække som pirathingst. Den slags tager avlsforeningerne meget alvorligt, og for en hingsteavler kan det betyde udelukkelse.
Mette (Fjolle) DET GULE HELVEDE ER LØS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sonny |
Karina S |
04-05-2003 14:01 |
|
Hej Berit
Sonny Fjordblik blev afkåret i 1998 så vidt jeg lige husker, da han kun stillede afkomstsamling til 19 point.
Forøvrigt er han også vallak den dag i dag, så Han kan ikke lave flere føl.
Han ejes af en pige på sjælland, som jeg ikke lige kan komme i tanke om hvad hedder.
Men gå ind på www.fjordhest.dk og vælg en af de hingste der står i nordjylland.
Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet