Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Frederiksborg hingste
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 14:48

Ja nu er jeg jo bare fuldstændig vild med frederiksborgere, så jeg sad i går og studerede deres hingsteliste lidt, og mums der er mange lækre. Men æv bæv, de fleste hingste ser ud til at stå på sjælland, og det ser ud til at være begrænset hvor mange der tilbyder frostsæd...

Hvad gør i Nordjydske avlere? Tager i køretuden helt til sjælland hvert år med hopperne?

Nogen der kender nogle links så man kan se video klip af hingstebasserne? Kan ikke rigtig finde nogle på nettet, men jeg kunne godt tænke mig at se gangarter ovs på de forskellige hingste...

Venlig hilsen Nanna

Madiken India

Irish Cool Kaiza

Kaiza er min engel...

0
0
Svar på denne tråd

Frederne
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 16:55

det er meget få der findes video af på nettet - det er ikke lige det de ældre gør så meget i ;-)

Og ja, man må ud på køreturen hvis det er lige den hingst man vil benytte, eller også må man håbe at den måske kommer tættere på i en sæson - det er der nogle der gør...

www.erfagruppensyd.dk

Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008

Udlånes:

RDH/hann. hoppe mave (foler i april ´08)

Sælges:
Kalliope

Aron

Arthur

Romeo

0
0
Svar på denne tråd

Kølesæd
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 02:31
Hvis du vil slippe for køreturen til Sjælland kunne du måske få kølesæd, fra den udvalgte hingst, det koster lidt mere en ved almindelig bedækning.

Mona

www.eunek.com

:-) Stutteri Kronplet :-)

Min hest er mit spejl,
som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sanheden.
Citat.: Bent Branderup
0
0
Svar på denne tråd

hingste
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 10:54

Frederiksborghingstene lånes tit ud i bedækningstiden og der står næsten altid nogle i Jylland og på fyn som nrmalt høre hjemme på Sjælland.

Der er frost efter Thor Bregnebjerg, Hyldekærs Calvano, Sebastian skovagerhøj, Zarif langløkkegård.

(jeg har også noget efter Mignong Vejvad men det er p.t. ikke til salg)

Der kommer jo også nye hingste på listen her fra 2008.

Der er ikke nogen p.t. som levere kølesæd, efterspørgslen er ikke stor nok og man må ikke både bedække naturligt og tappe til køl/frost.

Men hopper transporteres jo over hele landet usanset race for at blive bedækket.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider