|
|
| Roskilde dyrskue |
| Forfatter:  |
mille petersen ♥royal♥ |
| Dato:  |
29-12-2007 17:05 |
|
Er der nogle her inde der skal på roskilde dyrskue og udstille deres hest/ heste.  Hvis alt går vel skal jeg havde min 2 års ( som hun er til den tid ) DV med, efter Romanov.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske. |
|
|
Det er ikke helt sikkert endnu. Eller om det først bliver i 2009.
Mange vrinsk fra Evidence Part/hestepasser søges til sød fuldblodshoppe. Hjælp: Folealarm søges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hey os mig |
|
|
jo jeg ska gerne have min 2 års plag med i år hvis den snart lærer at arte sig hun er efter sunny boy tysk hingst efter andro hit og mor efter lorentin 2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dryskue |
|
|
jo jeg skulle helst komme med min welsh mountain hoppe hehe
bliver man mon højere af at kalde andre for lav ? kærlighed er første ægte når den er ubetinget. tålmoddighed kommer til den der venter. Elsker både kasper og nosey af hele mit hjerte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Vi skulle også gerne have en følhoppe samt en 2-års hingst med, desuden plejer jeg at ligge hest til "Børnescenen", så mon ikke jeg også skal det i år  Det er alle jydske heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jepper |
Britthn |
06-01-2008 22:44 |
|
Jeg regner med, at jeg får min Roskilde Dyrskue-debut med min 2-årige welsh cob-hoppe...Det bliver SÅ spændende 
Kh. Britt Welsh Partbreed og Welsh Cob - mit valg Maglehøj Knightley og Valhallas Abigail Et par af verdens smukkeste heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jepper |
Britthn |
06-01-2008 22:45 |
|
Jeg regner med, at jeg får min Roskilde Dyrskue-debut med min 2-årige welsh cob-hoppe...Det bliver SÅ spændende 
Kh. Britt Welsh Partbreed og Welsh Cob - mit valg Maglehøj Knightley og Valhallas Abigail Et par af verdens smukkeste heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg overvejer.. |
Stutteri Inger-Marienlund |
07-01-2008 11:05 |
|
om jeg skal tage afsted med to heste.. Men jeg ved det ikke lige helt endnu, det er trods alt en køretur på tre timer.. Det bliver så et par friesere der kommer med, lige hvem, har jeg ikke helt bestemt.. Men hestene skal ud så meget som muligt, da de efterfølgende år bliver rene hygge år hjemme på folden for hestene, da jeg skal videruddanne mig..
Stutteri Inger-Marienlund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala |
|
|
mig og min søster skal have La Luna med. hun er 2 år. La Luna er miniature hest   og måske skal vi have Tritla med, hun er en 4 års islænder.  sidste gang hun var med så hun sådan ud. som 2 års 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skal have |
|
|
Jeg skal have DV hoppe og føl med... vi glæder os  Skal jo i vante omgivelser, har jo efterhånden prøvet det et par gange... Dog ikke med føl.
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af "
Venter føl efter Blue Horse Hotline i 2008...
Jubii... fik billetter til Hingstekåring i Herning... kl. 04.59 mandag morgen d. 1/10-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Håber... |
|
|
Overvejer at tage min ene fuldblodshoppe med føl med... Michelle
"Perfekt" fuldblodshoppe til salg. 7 år, brun, ca. 162 cm i stang. Kig på min præsentation. Stutteri Harpelunden-Opdræt og salg af Fuldblodsheste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Roskilde |
|
|
Jeg har udstillet der, siden 1989, og hvis alt går vel, kommer jeg med en OL/XX hoppe. Mvh Ditte
Venter føl efter Continental OLH 757 i 2008 Søges: Folingsalarm som kan lejes i perioden Marts-April 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| welsh cob |
|
|
Vi regner med at komme med True Love og føl
Husk at tale med din pony hver dag!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Liva.. |
|
|
Vi overvejer Liva Mi, en 2 års DV efter Linardo. Nu må vi se hvordan hun ser ud omkring tilmeldingstidspunktet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shire... |
maisen25 ♣Maisen♣ |
08-01-2008 18:56 |
|
Vi regner stærkt med at komme med vores shirehingst på 4 år...
Med Venlig Hilsen Mai...  Hoppeplag fra i år søger løsdrift eller stald med andre ungeheste. Skriv hvad du kan tilbyde eller lånes ud hvis du søger en legekammerat til din plag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg håber |
|
|
at den den Dv hoppe jeg rider bliver meldt til sammen med føllebassen, det er sundt for dem begge at komme i byen, må vist presse ejeren lidt så han tilmelder hende. Iøvrigt mener jeg at det er sundt for de unge heste at komme på dyrskue..det kan godt være at de er ustyrlige derhjemme men som regl bliver de søde som små lam...mange mennesker og dyr + nye omgivelser..med mindre at de bliver bange for de andre dyr..vi havde en hoppe som var ved at dø af skræk da hun så en ko som sagde muhhhhh...hold da op hun kunne rigtig spadserer den anden vej  Hilsen Lizzi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvornår er det i år |
|
|
Jeg overvejer det også med enten en af miniaturene eller min 2 års pintohingst. Hvordan melder man til ? Pia
IFOLET MINIATURE HOPPE, RØDBROGET 4000 KR PINTOHOPPE, SORT 2 ÅR MED HESTEPAS 4000 KR. AVL AF PINTOPONYER OG MINIATURE Stutteri Fjorden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg regner med at skal med |
|
|
hej jeg regner emd at skal med min fjordhoppe på 3 til den tid, man skal ind på dyrsskuets hjemmeside, men det er hvist forst i marts man kan melde sig til. var der også sidste år
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| planen er da |
|
|
at min 2 års ox araber hoppe skal med i år, nu har hingsten været med 2 år i træk og vundet sin klasse begge gange, så han får lov til at blive hjemme, men prinsessen skulle gerne med.. mvh carina 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg... |
|
|
overvejer at tage min 2 års Quarter med. Der er deværre ikke ret mange der "udstiller" deres Quarter og jeg mener ikke at der var nogen med sidste år. Der var vist kun en Paint hoppe med. Reba - nyvasket og smuk - maj 2007.   Og en knap så smuk Reba - snavset og med vinterpels - januar 2008. 
Med venlig hilsen Bolette ღ En gang Z&R - altid Z&R ღ "To the world you might be one person, but to one person you might be the world" ~~ Hastværk er lastværk ~~ www.stald-westphal.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja da...... |
|
|
håber også på at skulle have min lille 2 års pige med. Bare så hun kan lære at komme lidt ud inden hun skal avlsgodkendes. Hun er pint araber
¤Sara¤.
-It's nice to be important, but it's more important to be nice! Mor til lille-pigen og Lånehest-Thor-Manse farvel til Toronto sep. 2007. Part+Billig opstaldning tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen Pia |
|
|
Håber du Stine med, så hun kan flette Oxygen !!!!
Hingsteplage sælges: Oldenborg født 12/5-06...... Gorm Hauge af Dybendal/Buster kærgård. ½ Dartmoor født 3/5-06.....Roksi af Fæbæk/F1-Hoppe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi kommer |
|
|
Jeg skal have min 4 års frieser hoppe med igen i år. Hun var også med som 2 års. Sidste år brugte vi vores krudt på kåringen i Juli. 
Frieser - de sorte perler!!! <3 Maike Rozalien J - nu som STER <3
Besøg min hjemmeside www.123hjemmeside.dk/frieser-maike Maike blev dagens hest til Store Hestedag den 1 september!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|