Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Oldenborg kåring??
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 17:21

Hej alle sammen jeg har en Oldenborg hoppe på 7 år. Jeg ville gerne have hende kåret til sommer. men det skal bare være eksteriørkåring. Er der nogle der ved hvordan det forgår og om jeg skal være medlem af oldenborg for at få hende kåret. og hvor og hvornår hehe.

Håber at hører fra jer...

Pas På dine kære! Du får dem ikke igen!
0
0
Svar på denne tråd

kårnig
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 18:24

Jeg har sendt en besked til dig :-)

Med Venlig Hilsen
Malue Bødker
;-)En rigtig hest er en OLDENBORG.
0
0
Svar på denne tråd

malue-bødker
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 18:50

Jamen jeg hang lige på, på sidelinien, da jeg også har en oldenborg hoppe jeg gerne vil have kåret...

Kunne man få en offenlig hjælp??? :)

Pia og Mikkelline,

Sidsel, Noska, frække Deja vu og Zpiloppen.

When a loved one becomes a memory

Memory becomes a treasure.

Lille Putte, du vil aldrig blive glemt.

0
0
Svar på denne tråd

oldenborgkåring
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 21:35

Jeg fik kåret min hoppe på 8 år i sommers, og ja, du skal være medlem af DOA for at få hende kåret. Hold øje med www.danskoldenborgavl.dk for tid og sted for kåringerne

hilsen Kristine

0
0
Svar på denne tråd

Der er ofte i bladet
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 23:28

en virkelig god forklaring på hvordan ekstriørkåring foregår og andre gode tips.

0
0
Svar på denne tråd

Kristine
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 15:01

Kristine har du købt din hest på Thurø ved Svendborg ??

Jeg har 1 hest dernede fra... havde engang 2 , men måtte aflive den ene for 2 år siden...

Manilla af Skovly.

Hilsen Rikke.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg låner lige tråden
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 16:50

...håber, det er ok

Er der nogle af jer kloge mennesker, der ved, hvad hopperne skal igennem til DOA's sadelkåring?

Såvidt det er blevet mig oplyst skal de PÅ ÉN DAG gennem følgende: Gangarter m egen rytter, gangarter m testrytter, spring m egen rytter, løsspringning samt en tur på terrænbanen.

Jeg synes, det lyder helt vildt, og har ærlig talt meget svært ved at se, hvordan man kan kræve så meget og forvente at hesten tillige viser sig optimalt frem hele vejen??

Mvh Mia

0
0
Svar på denne tråd

En dags prøven
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 18:45

på Vilhelmsborg er på samme måde, så der er ingen forskel. Ikke andet end, at hopperne har været i stationsafprøvning i 1 måned, istedet for 1 dag.

Hvis hoppen er godt forberedt, så kan de godt klare det.

Og de fleste af hopperne bestod også.

Mener kun der var en enkelt som ikke gjorde.

Men nu får de jo også pauser indimellem, der bliver jo ikke kørt los på dem. Det tager det meste af en dag.

Mvh. Lotte

Dejlig oldenborg hoppe og hingst sælges se mere på www.staldmiller.dk med videoklip. Købes: Kieffer Donau str. 17 med mellem bom, brun. Mails med billeder foretrækkes.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider