Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hjælp
Forfatter: 
Dato:  16-04-2003 10:13
Jeg har tænkt på, at når man som hoppeejer går ud for at finde en hingst,så går jeg ud fra , at man kigger efter noget med udstråling, god stamtavle , ser den til en kåring og finder de informationer om den man nu kan , og ud fra det vælger man om det er noget man vil avle med... uden at vide noget om, hvilke staldvaner, unoder, eller dårlige vaner den har .

Jeg tænkte om det var måske interessant at følge hingsten i det daglige mht træning, udvikling,opførsel, følge den til kåringer og bedømmelser m.m ? Jeg vil gerne høre folks mening! Jeg er en stolt ejer af en hingst, som jeg håber på og regner med kommer ind i avlen 1 januar 2004. Jeg har lavet en hjemmeside,hvor jeg fortæller om alt det her jeg lige har beskrevet ovenfor,jeg vil gerne høre alle jer om i syntes at det er en god ide eller hvad. Kig ind på min hjemmeside og kom med ris og ros!

HTTP://www.topaz.webbyen.dk

PS i må meget gerne skrive i gæstebogen!

Med venlig hilsen Christina
0
0
Svar på denne tråd

Suk !
Forfatter: 
Dato:  16-04-2003 21:10
30 indlæg ned af denne selvsamme side har du sat dit første indlæg ind. Det er identisk med dette indlæg.

Det er 5 dage siden du skrev det - og godt nok har ingen svaret, men derfor kunne du nu godt vente med at sætte identiske indlæg ind, indtil dit første indlæg er kommet om på side 2.

Samtidig tror jeg ikke du skal forvente mange svar, fordi din hingst kun muligvis bliver kåret i 2004 - og der er altså en del tid til.

MVH Charlotte

>o< Heste er som vin - jo ældre jo bedre ! >o<
0
0
Svar på denne tråd

hmm
Forfatter: 
Dato:  18-04-2003 21:07
hmm...grunden til at dette indlæg er sat ind 2 gange, er fordi, jeg fik lavet noget rod og nu kan jeg ikke slettte det igen!

Grunden til at jeg har sat dette indlæg ind allerede nu er fordi, min hingst , hvis den bliver kåret så bliver det til august i år med avlstilladelse fra januar 2004. Og så ville jeg jo bare høre b.la hoppeejerne om de syntes det var en god ide, at man kan følge hingsten, i den opvækst og udvikling! Og jeg har fået mange rigtig gode svar på mail og på min hjemmeside, det er jeg rigtig glad for!

Med venlig hilsen

Christina
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider