Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Nu spørger jeg
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 12:06

På torsdag afholdes den sidste avlerkursus-aften på Avl2 i reg. 4. Her skal vi lave workshops, hvor vi skal diskutere hvilke hingste, vi skal bruge til vores hopper i 2008.

For ligesom at starte "debatten" allerede nu, kunne jeg godt tænke mig at spørge jer HNére hvilke hingste, I ville bruge på følgende hopper:

Loboline:

F: Lobster MF: Sorel MMF: Sebastian

Kåret i RDS med karaktererne 776 76 77 7 som 4-års. Stg. 166 cm. Knap højtstillet, lidt lang hoppe med god gang. Rar og godmodig, men kan godt være svær/stærk at ride.

Går MB i både dressur og spring og har deltaget i DSA-finalen i spring som 6-års. Selvom hun har de bedste resultater i spring, betragter DV hende som dressurhest, og der skal derfor benyttes en en dressurhingst.

Qvistorf Caramba:

F: Lillemarkens Arkibal MF:Cannon Row XX MMF: Flamingo

Kåret i DH med karaktererne 8687 77 777 8 (fremstillet skadet). Stg. 167 cm. Velmarkeret hoppe med god gang. En sød, men vågen hest. Mor til broncemedaljehoppe. Selv udtaget til eliteskue som 2-års.

Barlebo´s Lobri:

F: Landtinus MF: Lobster MMF: Sorel (datter af Loboline)

Kåret i RDS med karaktererne 7677 66 7 7,5 7,5 7

Stg. 174cm. Stor knap feminin hoppe. Noget lang i ryggen. God gang og et rigtigt dejligt temperament.

Hestens farve er en smagssag. Den kan ikke diskuteres.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider