Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

SAM-SAM DVH 794
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 12:38

Er nogen der ved noget om hvor han er nu og om han stadig er avlshingst? Har nemlig hørt både for og imod at han er blevet kastereret.

Selv uden rytter vil en hest

altid være en hest.

Men en rytter uden en hest

vil altid kun være et menneske.

0
0
Svar på denne tråd

Hmm.. ved ik meget.
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 14:53

Vi har et 3 års afkom efter ham. Det sidste jeg hørte var at han på en auktion blev solg for 1 mil og fremover er vallak. Jeg mener man kan købe frost efter ham. Jeg ved ik hvor i verden han er.

Mvh

Malene

0
0
Svar på denne tråd

Hej Malene
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 16:19

Jeg har også selv en 4 års hoppe efter ham og kom til at tænke på hvor han mon er og hvad han laver. Måske skulle man henvende sig til Per Vintersbølle han må da vide det.

Er det ellers en fin hest i har efter ham?

altid være en hest.

0
0
Svar på denne tråd

Han er
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 18:24

blevet kastereret og går som dressurhest i England. Jeg snakkede med hans tidligere rytter forleden dag da vi kiggede på nogle afkom efter ham.

www.123hjemmeside.dk/rawasport

lækre,lækre sportsponyer.....

0
0
Svar på denne tråd

Nu bliver jeg nysgerrig...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 19:07

kay ♥rawa♥: Hvad havde den tidligere rytter og sige? Og hvordan var de afkom du så efter ham?

Det er en vallak jeg har. Han har meget tænding, men det har hans mor også. Han er meget ædel og langbenet og så kan han bare bevæge sig.Min far forventer os meget af ham, så nu må vi se.. Han skal snart tilrides, så det bliver spændende!!

LMI ♥Sambuca♥ : Hvordan er din? Og hvad er hun lavet på?

Min er på en DH hoppe efter V.Raiman/Cannonade xx.

Mvh

Malene

0
0
Svar på denne tråd

Min Sambuca
Forfatter: 
Dato:  15-11-2007 00:24

er også en vågen dame, men har været let at tilride og er stadig ukompliceret og ride, både i dressur og når jeg rider tur. Mit største problem er at hun let stresser op, når hun skal køre i ridehus eller de første dage hun skal stå opstaldet et fremmed sted, men jeg tror det kommer med alderen og med mere erfaring.

Jeg har selv avlet hende på min gamle RDH hoppe, morfar er Victory og længere ude ligger Epok og Kuer.

Hun er rød, ædel og er 172 cm i stg. Hun har lige været til eksteriørkåring på Katrinelund her i oktober og hun blev RDH.

R´et fik hun dog sidste år til sadelkåring, men blev kåret i DS da hun stadig manglede at udvikle sig meget, det har hun så gjort på det mellemliggende år og derfor fremstillede jeg hende igen, hvilket jo så viste sig var meget godt. Poul Graugaard sagde om hende at hun er af særdeles god type, har en fremragende galop(fik 9) og er en meget funktionel hoppe.

Er der flere med Sam-Sam afkom? så fortæl lidt om dem, vi er jo ikke så mange.

altid være en hest.

0
0
Svar på denne tråd

bumbum..
Forfatter: 
Dato:  15-11-2007 10:10

Nu avler jeg ikke længere DV, men jeg kan huske for godt 5-6 år siden, da jeg var nede og se DV følskue på Bartrolleborg, at der var 4 stk efter SAM-SAM. De var meget ens og vildt godt skruet sammen alle sammen. Mener også at de stillede i en afkomstsamling..Og siden har jeg ikke hørt noget til hingsten.. Bedækkede han ikke kun 2 år?? Er der nogen som har et billed af ham??

mvh Stine

www.welsh-stutteri.dk

Clausholm Donatello,

Buckskin welsh sec A hingst, står til avlsbenyttelse i 2008

se også

sec A Palomino hingsten

Bushmill

0
0
Svar på denne tråd

8-9 afkom
Forfatter: 
Dato:  15-11-2007 13:15

Hej

Vi har/har haft 8 - 9 Samsam afkom. de er alle særdeles velgående.

Vores 4 årige hoppe er kåret i DH, og er meget smuk og udtryksfuld.

En søn efter ham, som vi solgte som føl, er udtaget til Herning 2008. Moderen er en Come Back II hoppe, og mormoderen er en helsøster til vores gamle stammoder og Elitehoppe Nelly. De har en tredie helsøster der er hingstemor fra før afstamningsreglerne blev opstrammet, så selv om MM kun er registreret som Forregisterhoppe så har hun en hel del præstation med.

Vi har været meget godt tilfreds med de afkom vi fik efter Samsam.

Med venlig hilsen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider