Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hvilken hingst???
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 13:25

Jeg går og overvejer og sætte min dejlige hoppe i fol til foråret, men jeg er meget i tvivl med hensyn til hvilken hingst, jeg skal vælge.

Hun er en dejlig rolig hoppe, som dog kan være lidt tændt. Hun har dog aldrig været dum og prøvet på at smide af. Hun har en rigtig fin skridt, en okay trav og en rigtig god galop.

Hun er pt. 1,71 i stang, og jeg tror, hun bliver lidt højere endnu. Så det skal være en hingst, der ikke avler alt for store føl.

I kan se hendes stamtavle på min præsentation, samt nogen enkelte billeder. Hun blev kåret i RDS som 3 års.

På forhånd tak

Mvh Pia

0
0
Svar på denne tråd

Hej Pia
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 14:06

Var lige inde på din præsentation og blev da noget overrasket!

Jena som der er billeder af er hun din også? Hun er efter Kawango og moren hedder Wörna ikke? Hvis jeg har ret, så er det mig som har tilredet hende, kunne vist traves uden longen da hun blev solgt, mere nåede jeg ikke. Hun stod nær Skive på Lem Rideskole hos Boy Lauridsen, som ejede Kawango.

Selv uden rytter vil en hest

altid være en hest.

Men en rytter uden en hest

vil altid kun være et menneske.

0
0
Svar på denne tråd

ang. hingstevalg
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 14:31

ville jeg helt sikkert vælge til Hannoveraner siden, selvom jeg godt ved der er uendelig mange efter De Noir og han er mode-hingst og alt det som ellers kunne siges, så tror jeg han kunne være et rigtig godt bud på en hingst, der kunne tilføre føllet mere gang og udtryk. Et andet bud kunne være Sting, som selv er rigtig smart og virkelig godt gående og ikke så høj selv, han er selvfølgelig så ung at den første årgang efter ham først kommer til foråret, men jeg tror på han vil lave nogle ædle afkom med gode bevægelser, vil selv bruge ham til næste år på min 4 års RDH hopppe.

Selv uden rytter vil en hest

altid være en hest.

Men en rytter uden en hest

vil altid kun være et menneske.

0
0
Svar på denne tråd

de noir
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 17:55

Jeg har selv overvejet De Noir.. Nu er der heldigvis lidt tid endnu til at overveje

En hingst jeg også har overvejet er den nykårede hingst Zo Special. Men nu er jeg ikke den vildt store kender, så spørger flere til råds indenfor dette, inden jeg sender hende afsted

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider