Hej alle gævede opdrættere og jer med føl-erfaringer 
Jeg har fået mit første føl hjemme i år og er super glad for den oplevelse, selvom det er hårdt arbejde at lære den lille bandit alt hvad der skal læres, og så er det nu jeg gerne vil høre lidt erfaringer når de små skal ud og køre i trailer for første gang, hvordan fik i dem læsset og kørte i afsted med dem alene eller havde i en hest med som selskab? hvis i kørte alene stod i så opppe hos dem eller var i trygge nok ved at lade dem stå alene?
Mit føl er vant til at blive trukket og er ved at lære at stå bundet alene mens hun blir børstet og får løftet ben, og er alt i alt sød til det hele selvom hun gerne vil vise sine fine tænder indimellem, men det med at blive læsset og afsted vil jeg gerne have sker så rigtigt så muligt, så hun ikke får en dårlig oplevelse 1 gang...
Har ikke haft problemer med mine andre heste men de har også været over omkring 1 1/2 år inden de har skulle ud og køre og der har ingen problemer været, men alt det her føl-halløj er jeg ikke så sikker på, så gode råd og oplevelser modtages med åbne arme 
Vh Majbritt