Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Gode råd vedr. hingst
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 20:45

Ja, jeg vil såmænd bare spørge om der er nogen herinde som har gode råd til valg af hingst? Eller nogen der ved, om der evt er f.eks nogle i DV der har god forstand på avl, som man kan henvende sig til.

Umiddelbart kigger jeg jo på hingstens kåringstal, samt dens ydre og evt afkom, men også meget i stil med, kan li, kan ikke li..

Dem her har jeg et godt øje til:

Corratus

Heartbeat

Lacasir Ask

Come Back II

Min Egen er en Cape Town S hoppe med May Sherif til morfar, se evt hele stamtavlen på min præs, hoppen hedder medina. Hun har til følskue fået 9 i type og 8 taller for resten. Hun er ikke så stor, tror hun ender på 165 ca.

FØLLET; skulle gerne blive et springføl, men med fornuftige gangarter, helst omkring 170, mellem 165 og 175 hvert fald. alm af bygning, ikke for kraftig/tung..

håber nogen har nogle kloge ord, andre hingste kunne også have interesse.

mvh sandra

Avlsdyret dårlig kvalitet da det er klippet ud fra video

Med verdens dejligste pony: Stormarkgårds Tequila <3

Og verdens dejligste hest: Midnights Medina <3

0
0
Svar på denne tråd

i dv...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 21:39

Kan du ringe på det nummer der står oplyst på dv's hjemmeside og snakke med Karina, hende spørg du bare efter så oplyser du reg nummeret på hoppen også kan hun komme med nogen meget gode bud på hvilken hingst du kan/skal vælge

ellers en lækker dame du har der

Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Umiddelbart
Forfatter: 
Dato:  03-11-2007 08:27

Nu er jeg ikke til springhingste, men umiddelbart er alle dine bud tunge hingste og samtidig kan din hoppes afstamning også indikere at hun bliver tuing med alderen. Af dine bud ville mit valg være Corratus, som klart den letteste af de 4.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider