|
|
| Egnethedstest - gode råd? |
|
|
Hej Alle!! På søndag skal Cariba til egnethedstest i Aalborg, det er første gang jeg skal med til det så jeg vil da lige benytte mig af chancen for at få de sidste gode råd? Hvad skal jeg huske at gøre/ikke gøre?!? Jeg ved at jeg skal shine hende op som ellers, at jeg ikke må have noget på bagbenene, gerne må have mit fortøj på men ikke martingal, at hun skal løsspringe først og derefter skal vi springe på de små spring efter ordre. Til sidst oprangering Men hvad er der ellers specielt ved egnethedstesten? Hun er kåret i orvejen (RDH). Tine
Pony købes! Stor II'er - lille I'er. Sød og rar. Min 6 år. Max 20.000,- Heste klippes - kontakt min søster Rikke - 26831996 www.tinegade.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Melde til? |
|
|
Hvad menes der med at man skal melde til start i aften til arangementet på søndag? Er man ikke meldt til når man er i program mm? Hvem skal melde til i dag? Efteranmeldelser var jo tidligere i dag...  Tine
Pony købes! Stor II'er - lille I'er. Sød og rar. Min 6 år. Max 20.000,- Heste klippes - kontakt min søster Rikke - 26831996 www.tinegade.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| faygadfh |
|
|
det er bare en foranstaltning for at sikre sig der ikke er nogen der ikke dukker op som har glemt at melde fra.. det er derfor de gerne ser man ringer og melder at man kommer til start selvom man jo er meldt til.
Carina og hestedyrene! Opstaldning tilbydes til hingsteføl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt, så melder jeg til... |
|
|
-selvom jeg er tilmeldt! Meget forvirrende! Man har jo fået numre mv. tilsendt... Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Tine |
| Forfatter:  |
Christina og Carsten |
| Dato:  |
05-10-2007 15:32 |
|
Det er nemlig lidt forvirrende det med, at man endnu engeng skal melde klar, men det er for at få mere sammenhæng i dagen og som der bliver skrevet ovenfor, hvis der er nogen der ikke har fået meldt fra. Det lyder jo som om du har læst regler omkring egenthedstesten, så det er jo bare super. Du skal også huske at ringe og få din start tid af vide i morgen melle 17-18 og ellers møder du jo bare frisk op på søndag sammen med os andre og sidst men ikke mindst at huske det gode vejr. Mvh Christina
Med venlig hilsen Christina og Carsten Sand Tjek vores hjemmeside - Der er under udarbejdelse www.elmegaard.eu Onassis/Michellino hingsteplag sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Resultat.. |
Zanta |
07-10-2007 17:14 |
|
Er spændt på at høre hvad resultat for din blev. Min far var vildt imponeret af den i løsspring. Desværre nåede jeg kun se jer tage tæppe på  Forresten nogen der ved, hvad den Weltjunge hed, som smed Jane af? Den der fik rigtig høje travkarakter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gik godt... |
|
|
Hun gik rigtigt godt! Vi blev nr. 3 - og går forhåbentligt videre til Herning! Det bliver spændende, det har jeg aldrig prøvet før! Jeg (tror) hun fik: 8, 9, 8.5, 8 i løsspring og 8.5, 9, 9, 9 med rytter! Sjovt at din far var imponeret, jeg synes ellers ikke hun viser sig så godt fordi hun altid har lidt for travlt! Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tina... |
Zanta |
07-10-2007 18:29 |
|
Nu er jeg dressurrytter og min far ser kun heste når han er med mig... Men han kom meget imponeret tilbage med en kop kaffe og snakkede løs "om den der grå hest i løsspring"  Tillykke med resultatet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke! |
|
|
Tilykke med det flotte resultat! Så vidt jeg har hørt, så er du vist rimelig sikker på at gå videre. Jeg har hørt, at dem over 830 går videre.. Efter hvad jeg kan regne ud, så endte du med samme slutresultat som vores Camelot - så vi ses nok i Herning 
Thrine *** Gør et kup: - 5 års Oldenburger kåret i RDH til salg (se video) **
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak... |
|
|
-og tillykke Thrine! Ja, så må vi lige se om vi kan finde hinanden! Der er (flere) billeder i en tråd på Opslag...  Tine
Heste klippes - kontakt min søster Rikke - 26831996 Forhandler af Marstall - www.tinegade.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke, Trine & Thrine |
|
|
med det flotte resultat. Det er bare godt gået. Jeg vil holde øje med Jer i Herning 
Venlig Hilsen Margrethe
Stald Sortebjerg V/ M. Steffensen Forædlet DV hoppeføl sælges
Se præsentationen for yderligere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Takker... |
|
|
Nu vil jeg ikke lige stjæle Tines tråd, så derfor har jeg lavet et nyt indlæg på Opslag og Billeder. Kunne være sjovt at se alle HN'ernes egnethedstest-heste.. Iøvrigt Tine, så ser hun bare godt ud, hende den store Cariba 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjovt... |
|
|
-med den nye tråd. Nu håber jeg bare at der er mange der har billeder... Iøvrigt må jeg have lavet mig en ny tråd: Hvordan og hvorledes i Herning?!? Hi hi... Jeg forsøger at finde en "erfaren" at tage med! Tine
Heste klippes - kontakt min søster Rikke - 26831996 Forhandler af Marstall - www.tinegade.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine... |
|
|
Så må vi lave den tråd sammen - vi har nemlig heller ikke været i Herning med hest før til unghestechampionat..  Spændende...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine.. |
|
|
Super dejlig hest du har og meget nysgerrig er hun..  Jeg så og hilste lige kort på jer i dag eller nok mere på din hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hej Tine! Det var hyggeligt at møde dig igår - længe siden!! Jeg vil bare lige ønske tillykke med det rigtig flotte resultat, glæder mig til at se jer igen i Herning. Det er virkelig en dejlig hest du har fået dig, det blir spændende!  Venlig hilsen Grethe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
Tine! Glæder mig til at se Jer live i Herning... Hun er nu er stor smuk sag, hende har du været heldig med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sinne... |
|
|
Var det dig der delte præmier ud? Dem var hun godt nok meget interesseret i! Rart at hun var tryg ved Jer, Calina var meget anspændt til præmieoverrækkelser, så jeg prøver at få startet bedre med Cariba! Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jep... |
|
|
Det var mig... Hun tog det i stiv arm som om hun havde prøvet det før. Hun så ud som om hun mente, at hun burde have siddet og tronet i præmiekurven  Da jeg så jer i kataloget glædede jeg mig til at se jer, da jeg var lidt nysgerrig efter at se hende, nu hvor hun er opdrættet af Helle og Jørgen og med Tannenhofs Conteur som far og jeg blev superglad, da jeg så jeres fantastiske springkarakter i sekretariatet. Desværre havde jeg ikke tid til at komme over og se jer springe. Det ville jeg ellers gerne. Nu ser jeg frem til at se hende i Herning og der skal jeg nok få tid til at se jer i springningen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi snakkede med en af |
|
|
dommerne der mente at der skulle mere til end 830 for at de gik videre til herning- der var dog endnu en del tvivlsspørgsmål omkr. det. Vi var også ganske tilfredse, selvom præmieoverrækkelsen ikke foregik ligeså forbedret som vi måske nok kunne have ønsket os. (forkert navnopgivelse af ryttere, og sådan) -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Regler... |
|
|
Nogen der kan forklare hvordan reglerne for udtagelsen er? Jeg er med på at der går en fra hvert sted videre for hver 20 deltagende. Det giver vist en 10-stykker. Men hvad gør de så derefter? Tager en mere med fra hvert sted til de når 30, eller dernæst alle der blev nr. 2 (og ikke allerede er med) og så alle der blev nr. 3 osv?!? Det kan jeg ikke rigtigt læse mig til... Louise: Du har ret i at det var lidt synd at der ikke var mere styr på præmieoverrækkelsen og at der ikke blev informeret om hvorfor der var pauser (da vi ventede på Hans Ley mm). Noget generel info om konkurrencerne, hvad man kunne gå videre til mm. ville også have været publikumsvenligt. Det er ikke alle der er inde i alt DV-halløjet! Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udtagelse |
|
|
Tillykke Tine med det flotte resultat. Når de udtager til Herning tager de først en for hver påbegyndt 20 deltager i alle regionerne. Derefter ser de på de opnåede point. Så faktisk bliver de restende ekvipager fra alle regioner lagt sammen til en stor klasse, hvorfra de fylder på fra toppen af. Der udtages ca. 30 i alt. Håber du forstår, hvad jeg mener. Sinne, du har vel ikke resultatlisten fra dressur? Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udtagelse... |
|
|
Sådan forstår jeg det også. Dvs. ca. 10 heste, og derefter fyldes op med de sammenlagt ca. 20 bedste i hele landet. Jeg har regnet lidt på det, og tror at det ender på omkring 835-840 ca. for at gå med. Men er ikke sikker..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udtagelse |
|
|
Har fundet resultatlisten på DV-siden. Jeg har regnet lidt på dressuren, og tror at dem med 820 (og 8,5 i kapacitet og 8,0 i ridelighed) går med. Det håber jeg i hvert fald. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mon ikke der |
|
|
i løbet af idag vil komme en sådan resultatliste med de udtagne heste i henholdvis dressur og springningen på DV's hjemmeside, som går til herning?.Der må være mange rigtig spændte (inkl. mig)..
Nando OLH 786- Hoppeplag fra 2006 til salg. Kontakt for nærmere oplysninger DANSK OLDENBORG AVL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Regne-regne! |
|
|
Egnethedstest - spring: Så er alle resultater tilgængelige, region 6 på deres egen side, og jeg har forsøgt at regne ud hvem der kommer blandt de 30. Hvis reglerne er som beskrevet ovenfor vil der være 9 der er udtaget på forhånd. Det giver 21 pladser at fordele til de øvrige, efter bedste karakterer samlet. Jeg har regnet mig frem til at der vil gå 32 med og laveste pointsum er 835. Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Louise(Hera)... |
|
|
-nu tror jeg at jeg ved hvem du er!  Er det Lacour Rold der er din kærestes hest? Så kender jeg nemlig godt din kæreste... -som jeg ikke lige kan komme i tanke om hvad hedder- Calina stod engang hos ham en nat da der var distriktsstævne i Arden! Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På DV' |
|
|
s hjemmeside står der hvilke heste der blev udtaget! TILLYKKE Tine:) & jeps den gik med;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yes... |
|
|
Tillykke til både Louise og Tine!! Er så stolt af vores lille dreng, sejt med en 15. plads ud af over 100 heste på landsplan.  Hvor er der lang tid til marts  Kan lige fortælle, at jeg hørte en repræsentant fra region 6 fortælle, at de til næste år dropper løsspringningen i Herning, så de kun skal konkurrere med egen- og fremmedrytter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og tillykke Thrine! |
|
|
Også flot at Jeres er med! Har du/I været med før? Det ville da være dejligt hvis de droppede løsspring! Det er jo ikke noget man (jeg) træner med så gamle heste og Cariba synes det er noget så sjovt - og skynder sig alt hvad hun kan for at nå en tur mere!!!  Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Første gang |
|
|
Det er også vores første gang, så vi er meget spændte. Glæder mig til der kommer lidt mere information om tilmelding, pris osv. Ja der er jo ikke rigtig nogen grund til at løsspringe 5 års heste. De kommer jo nok efterhånden vejen. Camelot havde også meget travlt med at nå hen til det sidste spring, så han praktisk talt kom på 3 ben hen over de første to 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|