|
|
| Tude tude |
|
|
Så fik vi håndprøvet 3 års hoppen. Ikke noget quaterback føl til mig denne gang. Øv øv øv øv øv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Øv Øv... |
|
|
Det er da surt, selvom du kan prøve igen næste år, så er det jo lidt sjovere at være mellem de allerførste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej hvor ærgeligt! |
|
|
Hvor er jeg ked af det på dine vegne:( Havde glædet mig til at se dit Quaterback føl. Prøver du så igen næste år?
Super 3-4 års DV vallakker med rigtig god dressurafstamning sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja... |
|
|
Men går nok lidt tidligere igang Det var af eget valg at vi kom igang sent i år, men tiden er nok mere med os til foråret, så prøver vi igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ØV ØV ØV |
|
|
hvor ærgerligt...! Jeg kan snildt sætte mig ind i hvordan du har det. Jeg har haft min 4 års til hingst i næsten 4. mdr. med en krig af sygdom og mislykkede inseminationer. Hun blev scannet drægtig den 20. august...og jeg er ved at gå ud af mit gode skind af spænding ved at skulle vente til 1 november med endnu en scanning...tør næsten ikke håbe på at der stadig "er noget"... KH:) og krydser fingre for at det lykkes for jer til næste år
Annette rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv hvor ærgerligt... |
|
|
... nej, hvor ærgerligt - det er da lige til at tude over  Prøver du ham igen næste år? Mvh. Maiken
WWW.MIRAIN.DK Liezelshof Macho, kåret Welsh sec. B hingst tilbyder bedækning - se mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det .. |
|
|
bliver Quaterback igen, synes ikke jeg kan komme på nogen bud til hende der er bedre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var godt |
|
|
nok ærgeligt :/ hvor forhandles der sæd efter ham henne ? er lidt nysgerrig. Held og lykke næste år.
~ Soya - elsket og savnet ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er jeg |
|
|
ked af at høre!! Krydser fingre for at det går bedre til foråret... Kh. Anni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej noget møg |
|
|
Nu sidder jeg selv i samme situation for jeg skal have håndprøvet min næste fredag. Hun er også scannet ifol med Quaterback på 16.dagen, men bliver da helt bekymret. Føler virkelig med dig Til plethesten: Han er ikke dyre end mange danske hingste. Jeg har selv brugt ham og det har kostet 850 euro, plus selvfølgelig scanninger og transport. Men rundt regnet har det ikke været dyre end de danske hingste jeg havde i kikkerten. Men er dybt ærgelig over at du ikke længere skal have Quaterback føl, Ariann. Krydser fingre for at hun bliver ifol næste år, og at min også er ifol på næste fredag!
MVH Anita H. Damm
Dejlig hingsteføl efter Michellino/Don Schufro til salg - se min præsentation og kontakt mig endelig! Venter dejlig Quaterback baby til Juli 08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv øv... |
|
|
Sikke noget møg - ved hvor meget du havde glædet dig, men mon du så ikke får en fin Quarterback baby i 2009  Held og lykke med den anden foling - for hun er vel stadig drægtig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De noir |
|
|
Føllet ligger heldigvis stadig og hygger sig i mors mave, føllet ved siden får et kulturchok har mor ikke gider hende mere, hun er vildt morsyg.. Men oveni i at jeg glæder mig til det føl, så er jeg altså også spændt på jeres føl! Og krydser alt hvad jeg kan for jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, også øv her |
| Forfatter:  |
Dorthe Hedegaard |
| Dato:  |
06-10-2007 15:40 |
|
Har lige fået scannet min hoppe i tirsdags på 90 dagen, hun var scannet drægtig på 17 dagen med Quaterback også, men hun var desværre tom nu.. mon det er en tendens med Quaterback.. øv øv, det ville have blevet et supert føl, og nu er det jo ret bøvlet med det sæd fra Quaterback i forvejen, så overvejer da noget andet til næste år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja... |
|
|
Tror nu ikke kun det er Quaterback. Min den "gamle" avlshoppe som har fået 5 føl på 5 år og scannet drægtig på 16.dagen m Electric i år, blev scannet tom for et par uger siden... Men den unge var så stadigvæk drægtig, så jeg håber da på et føl til sommer... Men det er nu surt, for den unge blev overvejende ifolet så at jeg fik 2 føl og at de kunne hygge sig... Håber at hun holder, da det jo er hendes første og er spændt på resultatet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Dorthe og mexie |
|
|
Øv hvor er det da træls at høre at jeres hopper også har "snydt". Mht. Quaterback, så er det da noget med at man kan få sæden billigere året efter hvis ikke hoppen er drægtig? Jeg skal ihvertfald meget tidligt igang næste år på den konto..  Mht. Electric så er det jo bare "heldigt" at man finder ud af at hoppen ikke er drægtig INDEN anden rate, men det er bare så surt når de ikke holder de hopper, men man ved jo så risikoen er der. Jeg har 2 veninder der har brugt Electric i år, den ene skal fole i marts mener jeg, og den anden har desværre heller ikke holdt, øv øv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|