Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

His Highness-søn
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 07:44

Jeg faldt over en His Highness-søn, Hochfein, på www.warmblutpferdezucht.de på listen over deltagere ved 30-dagestesten i Marbach. Det der sprang mig i øjnene var hans karakterer: Temperament 9,25, skridt 9,25, trav 9,00, galop 8,50, ridelighed 9,50, spring 6,50. Jeg søgte så lidt på ham, og fandt en smuk kopi af farmand.

Hochfein er efter His Highness-Feiner Stern-Leibwächter-Der Löwe xx. Absolut også spændende blod.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
0
0
Svar på denne tråd

sikke en dejlig oplysning
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 08:07

man bliver jo i helt godt morgen-humør af at læse dit indlæg .

Hvor står han? Har du et link til denne super lækre hingstebasse?

hilsen Belinda

0
0
Svar på denne tråd

Marbach
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 08:21

Hochfein står på Haupt- und Landgestüt Marbach.

Jeg blev også selv lidt glad/rørt da jeg faldt over ham, det er nok den første His Highness-søn jeg har set der så tydeligt ligner far. Jeg kan stadig huske da vi så His Highness ved kåringen.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
0
0
Svar på denne tråd

Sikke en steg...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 09:04

Det var da en dejlig "nyhed" her fra morgenstunden. Han er jo nok så lækker. Og sikke en spændende afstamning. Mums...

Gad vide hvor meget han kommer til at blive brugt... hans karaktere fejler jo på ingen måde noget som helst, tværdigmod.

** Trine **

Ejer af: Nydam's Mr. Milan.

Ejet af: Frosti - hustyrannen.

0
0
Svar på denne tråd

HOLD DA OP HVA!
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 09:42

Sikke dog en tro kopi af farmand...

Det bliver da vildt spændende at se hans fremtidige virken i avlen.

Jeg fik selv et Highness afkom sidste år...på en Davignon/Bolero hoppe. Hun blev solgt på ingen tid og udvikler sig helt genialt!

Så super blod...ja tak!

Lene

SKØNT HOPPEFØL E. DE NOIR/CLASSIC SÆLGES. SE MERE PÅ PRÆS OG VIDEO PÅ MAXULRIK.DK.

0
0
Svar på denne tråd

Hingsten
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 13:04

Ja, han er fin fandt ham også for noget tid siden, men nåede frem til at han nok ikke passer nogle af mine hopper og gemte derfor ikke siden :-)

www.erfagruppensyd.dk

Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008

Sælges:
RDH hoppe, drægtig

Hingsteføl e. Højdalgaards Archilles xRDH xBlueHors Romancier

1 og 2 års FR hingste (Se: Arthur og Romeo)

0
0
Svar på denne tråd

djuhdhd
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 15:18

Han er lækker, og sikke flotte karakterer. Men hvilken afstamning ville han passe på? Og ved I hvad Hiss Highness "normalt" vil forbedre på en hoppe?

Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk

0
0
Svar på denne tråd

His Highness-søn på Bøgegården
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 16:03

Jeg har lige talt med Jørgen Schmidt fra Stutteri Bøgegården idag (Laurino). Han har lige købt en His Highness/Londonderry/Weltmeyer søn (Bøgegårdens High Light) - sort med fire sokker og blis - han stiller den til kåring i Herning til marts.

Vh Lone

Årets hoppeføl på Blue Hors 2007 og årets hoppeføl i region 4 - se www.lonerytter.dk

2 års halvsøster sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Spændende!!
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 19:08

Han ser rigtig lækker ud - ham Hochfein! Må give dig ret i, det er spændende blod

Lone: Den hingst Bøgegården har købt lyder afstamningsmæssigt også yderst interessant! Den kan da ikke allerede være kåret i Tyskland - eller er den 3 i år? Ved du hvilket forbund han evt. er kåret i?

Trine

www.paarupgaard.dk

Ærespræmie, region 3 - Don Romantic hingsteføl sælges - se mere info hér

0
0
Svar på denne tråd

Video...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 19:13

Nogen der ved om der ligger video på nettet,af denne ualmindelige dejlige knægt??

Venter Swarovski føl d. 23 maj 2008

0
0
Svar på denne tråd

Den er 2,5 år
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 19:37

Den hingst, som Bøgegården har købt, er kun 2,5 år, så den stiller til kåring i DV næste år. Planen er, at Jørgen efterfølgende stiller den til kåring i hannoveranerforbundet. Nu må vi jo se, om den bliver kåret - han var i hvert fald selv overbevist om, at det bliver den

Men ja, spændende afstamning!

Årets hoppeføl på Blue Hors 2007 og årets hoppeføl i region 4 - se www.lonerytter.dk

2 års halvsøster sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Ja video...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 19:38
Rigtig spændende afstamning den hingst har, og sikke karakterer. Hæfter mig især ved skridt karakteren, synes der er kommet lidt langt imellem hingste der skridter rigtig godt. Kunne være rigtig spændende synes jeg, at prøve ham så min gamle hoppe.

DV Hingste liste A'la mig selv www.123hjemmeside.dk/o...kov/125087

2 føl i 2008, maj e. De Noir og juni e. Quaterback :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hochfein lækker dreng
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 21:07

Han er en fin hingst og super afstamning men min er efter Feiner Stern så jeg må vente til Bøgegårdens High Lightbliver kåret.

Hvad syntes i om Diamond Star det er min hoppe som er moder til den,,jeg har desvære aldrig set afkom efter ham.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider