Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Føl og plagskue (shetter)
Forfatter: 
Dato:  01-09-2007 20:13

Nogen der skal til føl og plagskue den 9-9 i Sulsted?

Det skal vi, men undre mig over, at vi ikke har fået noget tilsendt vedr det.. Klokslet osv.

Anja

Mor til

Mick født 4-10-2000

Mikkel født 3-5-2002

Mads født 28-5-2006

www.123hjemmeside.dk/shetlandspony

II KL A kåret brun hingst, 97 i stg, står til afbenyttelse.

Heste-Trailer udlejes

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kommer...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 10:02

Det skal jeg da. Jeg skal have en 1 års og en års med. Hvad skal du have med?

Jeg har heller ikke modtaget noget endnu. Mener at der plejer at komme pogram, men ugen er jo heller ikke gået endnu. Vi ringer til Ivan hvis ikke der kommer noget i ugens løb.

Med venlig hilsen

Merete

Shetlænderavl

Føl og plage til salg med gode papirer til fornuftige priser.

http://www.stutteri-winther.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 12:56

Vi har kun en og tage med, nemlig vores 2 års hoppe Mirakel, så det glæder vi os til.

Godt og høre det ikke kun er os som ikke har hørt noget, men ja der kommer vel et eller andet

Hvem skal du have med?

Anja

Mor til

Mick født 4-10-2000

Mikkel født 3-5-2002

Mads født 28-5-2006

Heste-Trailer udlejes

0
0
Svar på denne tråd

I år vælger jeg...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2007 15:08

Jeg tager Winthers Liva og Winthers Geluk med, desværre kunne jeg ikke få en boks, men nu må vi se, ellers må de stå i traileren, selv om det er et bøvl uden lige.

Hvis din er standard, ja så skal vi ind på samme hold med 2 års, og det bliver Liva.

Med venlig hilsen

Merete

Shetlænderavl

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-09-2007 06:08

Så fik vi kataloget i går, og vores katalog nr er 48

Så Merete vi er på hold sammen, spændende.. vores hoppe er vel ca 85 cm i stg nu, så det kommer vel an på hvor høj din er Vores bliver desværre ikke så høj som vi håbede på.

Men vi glæder os til, at komme afsted.

Anja

Mor til

Mick født 4-10-2000

Mikkel født 3-5-2002

Mads født 28-5-2006

Heste-Trailer udlejes

0
0
Svar på denne tråd

Mine er høje
Forfatter: 
Dato:  06-09-2007 12:35

Anja. min skal gå forrest, det er hun aldrig glad for, hun har nr. 46 og hun er i 90 i stang, så vi kommer nok ikke på hold sammen, men vi skal da hilse på hinanden. Den anden jeg har er 1års og pokkers høj, hun har nr. 32.

Mine har med at blive meget høje inden de er 2 år, for så derefter at stå stille. Det bliver spændende, har du fået boks? jeg kunne ikke få da de var væk, det er noget pokkers bøvl, når man har 2 med.

Jeg krydser fingre for dig, og hvis min 2 års holder sin standard, ja så har hun gode chancer, det er straks værre med den 1 års, den er noget højrøvet.

Med venlig hilsen

Merete

Shetlænderavl

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-09-2007 14:28

Hej..

Nej vi har ingen box, så hun skal stå i traileren, har overvejet og tage hendes folk-kammerat bella med, men så er der jo bare bøvl med hende, når mirakel er inde, så tror jeg dropper det. Vores er en del vid bag til, det har hun åbenbart arvet fra sin mor, så vores forventninger, er ikke skruet særlig højt op, vi tager det som det kommer, men bliver da nok lidt skuffet hvis hun ryger helt bagerst, da vi egentlig selv syntes hun er skruet fornuftig sammen, men det syntes man vel altid om sine egen. Hvis hun ikk nærmest ryger helt til top, bliver hun nok sat til salg næste forår, da jeg helst vil avle ponyer omkring 1 m, da jeg så syntes vores børn har mest glæde af dem. Men nu må vi se.

Jeg tager kataloget med, så jeg lige har dine numre, så jeg kan finde dig i vrimlen

Her lige et billede, med fin glat sommer frisure, den er jo desværre allerede blevet lidt ulden i det

Mor til

Mick født 4-10-2000

Mikkel født 3-5-2002

Mads født 28-5-2006

Heste-Trailer udlejes

0
0
Svar på denne tråd

Man ved aldrig...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2007 18:28

Det kan gå både den ene og den anden vej når man er til plagskuer, jeg tager det ikke så højtideligt, jeg er der for at have en god dag. Kender du slet ikke nogen der er med? jeg er at finde mellem de lidt ældre, der har både bord stol og kaffe med, og så har jeg den grimmeste ponny med, når vi snakker farve, hun er ved at skimle, så bare kik efter hende her.

her er hun godt nok ikke så gammel, men hun er ikke blevet kønnerer.

Med venlig hilsen

Merete

Shetlænderavl

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-09-2007 22:24

Jeg syntes bestemt ikke hun er grim, jeg ville gerne have en skimmel,.

Jeg tror skam osse vi har en balje kaffe med, jeg skal først på job og derefter har vi vel 2,5-3 timers kørsel til Sulsted, og vi skal vel være der til kl. 8

Jo vi kender Anne Marie og jens Høyrup fra Stutteri Sandgården, de har købt en hoppe af os i sin tid, og her i foråret købte vi en hingst og en 4 års hoppe af dem, mener de skulle have 2 stk med, et føl fra i år efter en 1. kl hoppe og Skovlundens Ice, og så en 1 års hoppe som er efter vores hingst, og den hoppe de købte af os (vi kårede hende inden de købte hende, kun 1 point fra 1. kl, og det skyldes hun havde tabt sig meget op til kåringen pga føllet, hvilket de heldigvis osse skrev i beskrivelsen) så denne plag er vi meget spændt på

Det er vist de eneste vi vi sån lige kender personligt.

Men vi tager de osse meget afslappet, og gør det sån lidt for sjovt. Man kan jo desværre ikke bruge resultatet til så meget. Når først de skal kåres, kan det jo enten gå dårligere eller bedre end ved føl og plageskuet.

Anja

Mor til

Mick født 4-10-2000

Mikkel født 3-5-2002

Mads født 28-5-2006

Heste-Trailer udlejes

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider