Hej, er der nogle herinde, som interreserer sig/ har welshponyer?
Jeg har redet på Stutteri Stendyssen og vil gerne høre fra andre som har welsh-ponyer.
Er der nogle der har en welsh efter en fra Stendyssen?
Hilsen Stine
Undulatunger sælges: Håndtamme lige fra redekassen, mange farver, 10 stk. Pris pr. stk, kr. 80
+ Engelske undulater, 1 årige ynglepar, DUK-ringe, stamtavler, div.farver, 10 par, pris pr. par kr. 250
Jeg må sige at du har en god smag. Welsh ponyer/heste er de bedste.
De har det hele. En god gang, bygning, udstråling og maget andet. Deres temperment er perfekt og de er gode konkurrence, især i spring (hvis man ser bort fra Sec. F).
Jeg har selv været ejer af den dejligste Welsh Cob hingst der findes. Jeg var desværre bare dum nok til at sælge hem. Men det er der jo ikke så meget at gøre ved nu.
Jeg skulle gerne få et føl efter ham i år i stedet, men er ikke sikker, da dyrlægene ikke kan blive egninge...men jeg håber.
Har du selv en welsh? Eller rider du en?
Skriv bare, jeg elsker at få mails...
** Trine ** --> der med stor spænding venter på "sit" første føl til næste år...
hej
jeg har en ude af stendyssens siban.
han er 3 år og har lige købte ham, som selvskab til mine welsh cob hingste plage.
vi skal har en føl den17 marts fra mine welsh cob delight og vores hingst squire så er den hele søskende til dylan fra sidste år.