|
|
| Trakehner eliteskue |
|
|
Hej Jeg kunne desværre ikke komme til Broholm idag, er der en masse søde sjæle der vil give referat, fortælle om årets hoppe og føl og championater, fortæl fortæl  Og billeder er meget velkomne hvis nogen skulle ligge inde med det... Mvh Rosita
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min følle |
| Forfatter:  |
Aulbjerg |
| Dato:  |
19-08-2007 21:09 |
|
Jeg fulgte ikke lige så meget med i, hvordan det gik med de andre føl. Jeg var travlt optaget af Legendo Tremhuse, som jeg har købt af Mads og Pia Kjær  Legendo Tremhuse blev nr 3 Han er efter Pasteur mf Bergsturm. Her er et par billeder   
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heroina |
Britthn |
19-08-2007 21:51 |
|
Årets bedste hoppeføl blev Heroina von Hestebjerggaard 
Kh. Britt Welsh Partbreed og Welsh Cob - mit valg Maglehøj Knightley og Valhallas Abigail Et par af verdens smukkeste heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| flere resultater |
|
|
- Årets bedste hingsteføl blev Herkules f:Kanudos xx. Viste sig absolut bedst på dagen af alle hingsteføl
- Fortjent vinder af 4-års championatet blev den tysk kårede hingst Occasio (Cadeau/Angard)fra Stall Krotenbach. En meget lækker hingst med særdeles god og løsgjort bevægelse med både knæ- og haseaktion. Han opførte sig iøvrigt eksemplarisk.
- Bedste 3-års hoppe blev Diva (Don Juan/Handstreich)
- 2. bedste 3-års hoppe blev Rocella ll (Hockey/Induc). Hun har uden tvivl den bedste travbevægelse blandt de udstillede hopper med god knæ- og haseaktion.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eliteskue |
|
|
tog nogle billeder for Hoffa (Kit) af hendes smukke 3 års hoppe efter Kaiser Wilhelm - hun blev nr. 4 i 3 års holdet - Tillykke    der er flere billeder under opslag og billeder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej ciska |
|
|
Tusind tak for de smukke ord, og tak endnu en gang for en dejlig weekend. vi ses Knus hoffa.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Diva... |
|
|
I skal da ikke snydes for billeder af dejlige Diva, som blev Årets hoppe 2007. Ja, jeg var så den som jublede højest da spændingen blev udløst...mit første "navnebarn" . Jeg har taget billederne for Henry, som både har avlet Diva, hendes far og hendes mor. Hun er efter Don-Juan, mor Donna II, morfar Handstreich. Diva i festtøjet:  Diva på æresrunde:  Vi siger tak for et godt arrangement på Broholm  /Randi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke... |
|
|
Tillykke alle sammen. Bare det at blive udtaget til eliteskuet er flot. Det var en dejlig dag (søndag) med mange smukke dyr.
Hvorfor tage livet så alvorligt, man dør alligevel af det!  Splinternyt eksem/insekt dækken sælges 200,- billigere end butikspris(fejlkøb) 135 cm horseguard (gråt) kun 500,-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
|
|
Ja, vi var også afsted med den 2 års og hun fik en rigtig fin beskrivelse og vi er meget tilfredse med hende. Desværre kan man jo ikke huske beskrivelsen og man får den ikke på papir. Vores video er lyden helt kikset på - så pleace Er der nogen som har optaget oprangering af de 2 års??? En dejlig dag med mange dejlige hypper.' Mvh Rikke
Til salg: 2 års trakehnerhoppe - kanudos xx - Induc (udtaget til eliteskue) Hoppeføl - Heartbreaker taf 0205 - Induc Se dem på min præsentation. Nye billeder kan sendes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heroina von Hestebjerggaard |
Lisab |
22-08-2007 10:37 |
|
faldt da lige over hun blev årets hoppeføl, Tillykke Mette som er ejer og avler af denne smukke hoppe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Resultater- |
Lisab |
22-08-2007 10:45 |
|
Jeg kan simpelthen ikke finde nogen resultater, fra eliteskuet Nogen der ved hvor jeg kan finde dem ??? Eller hvornår de bliver lagt ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RikkeBruun |
|
|
Bare hav lidt tålmodighed, sidst på året vil beskrivelsen dumpe indad døren, men jo der er lang tid til, sjov måde TAF gør dette på!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| taf... |
|
|
havde da ellers så travlt med hvordan de kunne komme på nettet i parken !! Så jeg troede egentlig det var for at få resultaterne lagt ud ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
|
|
Jeg fik oplyst at vi ikke fik noget på papir fra eliteskue, for det var kun dagsformen og ikke noget gældende. Men at vi gerne måtte snakke med dommerne bagefter. Vi troede jo at det var på bånd, så desværre benyttede vi ikke chancen... Men der er måske også forskel på de 2 års også de andre!!! Mvh Rikke
Til salg: 2 års trakehnerhoppe - kanudos xx - Induc (udtaget til eliteskue) Hoppeføl - Heartbreaker taf 0205 - Induc Se dem på min præsentation. Nye billeder kan sendes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| resultater |
|
|
Til alle der leder efter resultater fra såvel ridedel som avlsdel, kan jeg oplyse om at vi er ved at lægge sidste hånd på det. Vi reger med at alle kan se resultater på tafvest.dk torsdag aften senest. beklager forsinkelsen men havde selv dyr med så man er lidt mat dagene derpå. 
2 års hoppe e. Distelzar (Gribaldi/Arogno) sælges. Helsøster til årets føl i TAF 2003. Reservesieger følskue Tyskland Brune labradorhvalpe sælges http://www.tafvest.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forsigtigt spørgsmål til Tremhuse. |
|
|
Jeg har såmænd spurgt privat og fået svar hos tafvest, men vil nu gerne høre Pia (Tremhuse) også. Du skriver I snart har alle resultater på? Jeg undrer mig nu stadig over at trakehner.dk og tafvest.dk ikke kan fusionere og lave en fælles side. To sider i så lille forbund, som taf nu desværre er, er ren dobbeltkonfekt og vel ikke nødvendigt? Hovedsiden, altså trakehner.dk, er det primære sted at søge info omkring trakehnerhesten, så var det ikke en ide at evt. tafvest.dk folket og folket bag hovedsiden (eller andre?) kunne arbejde sammen, således at vi kunne få en hurtigere opdateret side i fælles taf-regi? Jeg må indrømme jeg har svært ved at se pointen i en vestlig aktivitetsside, som også sørger for at oplyse om resten af landets resultater? Det svar jeg modtog fra tafvest.dk var at de to sider ikke var konkurrende sider, men for mig at se er det det samme I skriver? Ellers meget flot, funktionel og hurtig opdateret side i har fået lavet jer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|