|
|
| Welsh kåring 4-5 august |
|
|
Hejsa Hvem kommer til Welshkåring d 4-5 august på Hering dyrskuplads ? Jeg kommer med min 8 årige sec B hoppe Cissus Magdalene og hendes føl fra i år Kirkelodgaards Monick  Charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kåring.. |
| Forfatter:  |
Stutteri Leonhardt |
| Dato:  |
28-07-2007 16:19 |
|
Jeg kommer med min hingst til showklassen, billedet af ham kan ses på min præ, da jeg ikke kan finde ud af at sætte ham ind 
Med venlig hilsen Charlotte Bedækning med welsh mountain hingst tilbydes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ham her |
|
|
 Jeg regner med at komme og kigge i hvert fald om lørdagen... Hvor ligger dyreskuepladsen helt nøjagtigt ???
Hingsteføl sælges: Don Juan xRDH xLauries Crusador Højdalgaards Archilles xRDH xBlueHors Romancier Desuden sælges 1 og 2 års FR hingste (Se: Arthur og Romeo)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Messecentret |
|
|
Dyrskuepladsen er den græsplæne, der ligger ved siden af Messecentret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Messecentret |
|
|
ja, så er det jo til at finde for os DV folk  Hvilken P-plads skal man benytte når man skal "på plænen" ?
Hingsteføl sælges: Don Juan xRDH xLauries Crusador Højdalgaards Archilles xRDH xBlueHors Romancier Desuden sælges 1 og 2 års FR hingste (Se: Arthur og Romeo)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved staldene |
|
|
Jeg mener det må være den ved staldene, altså dyrskuepladsens stalde. De ligger mod syd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kommer |
|
|
Hejsa, jeg kommer med Bjerregårds Balder: Vi ses der, Charlotte
- Bedækning 2007 welsh sec A. hingsten Bjerregårds Balder .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| metjen.. |
Stutteri Leonhardt |
29-07-2007 12:48 |
|
jep det er ham, Tak skal du have!!!  Vi ses der over i det mørke. 
Med venlig hilsen Charlotte Bedækning med welsh mountain hingst tilbydes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uden pony |
|
|
Jeg kommer uden pony i år pga. min tunge mave, men skal selvfølgelig lige op og "lure" lidt. Kataloget er kommet på foreningens hjemmeside til dem der skulle være interesseret!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Showklasse |
|
|
Jeg kommer med et hoppeføl til showklassen 
Hilsen Linda Avl af Welsh Crumpwell Carwyn WMH 114 & Merlyn Welsh Diamond WDH 9 tilbyder bedækning. Stutteri Noerrelide
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skal ikke selv med |
|
|
Men min venindes forældre skal derned med deres Anton, en 3 års hingst som skal kåres hvis muligt.
Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Opstaldning, gerne løsdrift søges i Hjørring Se præsentation Lejlighed i Hjørring søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gwalia kommer |
|
|
Hej! Der bliver gensyn med sidste års supreme champion sec. C, 3 års hoppen Aberlour Gwalia. Hun stiller til kåring og deltager i showklasse om søndagen. Hilsener fra Stutteri Aberlour Billedet er fra Roskilde Dyrskue, som fra 2007 har skiftet de røde rosetter til 23. point ud med blå  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi kommer også |
|
|
Vi kommer også. Vi har den ene af vores sec. B hopper med: Lintelo Gracious. Hun er tilmeldt kåringen og så har vi hendes føl fra i år, med også: Dahlsminde Galathea. Hun skal være med i show klassen.  Dahlsminde Galathea  Lintelo Gracious Vi glæder os meget til week-enden. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også os... |
|
|
... vi har i næsten sidste øjeblik meldt Bjerregårds Gris Ligano til kåring. Hun er en 5-års sec. B e/Cennen Schubert:  og hendes hingsteføl efter Liezelshof Macho til show:  Mvh. Maiken
WWW.MIRAIN.DK Liezelshof Macho, kåret Welsh sec. B hingst tilbyder bedækning - se mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uh123456 |
Menai-William ♣Bedækning tilbyd |
02-08-2007 18:28 |
|
det bliver spændende at se  Glæder mig til at se de lækre dyr !! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilskuer |
|
|
Vi har snakket om at kigge forbi søndag. Lørdag kommer Søren desværre først fra arbejde midt/sidst på formiddagen, jeg ville da ellers gerne have set kåringen. Nu håber vi bare på bedre vejr end sidste år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg komme |
|
|
også, men kun for at suge lærdom til mig det er desværre kun lørdag men det er da bedre end ingen ting. Glæder mig til at se alle de smukke dyr, og møde flere søde Welsh folk end dem jeg allerede har mødt.  Laibek: der kommer snart nye billeder af louise og Rose, hun er altså bare så glad for hende også selv om hun går sine egne veje når hun rider uden longe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lounic |
|
|
Hvor er det skønt at hun er så glad for Rose  Det var en god handel for dem begge to Jeg glæder mig til vi ses i morgen, nu er Balder vasket og håber han stadig er ren i morgen tidligt når vi skal køre  Vi ses.
- Bedækning 2007 welsh sec A. hingsten Bjerregårds Balder .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|