Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Jeg så liv :-)
Forfatter: 
Dato:  12-07-2007 20:33
Jeg fik min dejlige hoppe scannet idag på 36 dagen for en sikkerheds skyld og jeg så det lille føl og hjertet slå...det var helt uvirkeligt og det er stadig ikke helt gået op for mig at hun er i fol :-) Og jeg glæder mig så meget at det ikke er til at holde ud :-)
0
0
Svar på denne tråd

Kender det godt...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2007 20:37

Kender godt følelsen, det er bare en stor glæde hver gang!

Vi skal scanne vores "problemhoppe" på mandag, så efter 6 brunster med insemineringer må der meget gerne være gevinst!

Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk

Opstaldning søges til hingsten Hannibal, 86 cm. Skriv en PM hvis du kender et godt sted. Hele jylland har interesse, Ønske: fuld pasning, evt. løsdrift

0
0
Svar på denne tråd

hold da ferie
Forfatter: 
Dato:  12-07-2007 20:44
Det var godt nok mange...Min blev heldigvis i fol ved første forsøg med naturligt bedækning :-)
0
0
Svar på denne tråd

Ja pyha det er mange...
Forfatter: 
Dato:  12-07-2007 20:47

Det har jeg heller aldrig prøvet før, og nu er det også sidste chance. Det er ellers en skøn hoppe som jeg har lånt på kontrakt, men man er jo nødt til at stoppe på et tidspunkt...

Alle de scanninger, svaberprøver, hingsteskift osv. begynder også at tære på pengepungen

Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk

Opstaldning søges til hingsten Hannibal, 86 cm. Skriv en PM hvis du kender et godt sted. Hele jylland har interesse, Ønske: fuld pasning, evt. løsdrift

0
0
Svar på denne tråd

åhhh bare
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 13:49

et kæmpe tillykke til dig og dit lille nye bankende hjerte !

Håber alt går vel !

KH:) én hvis hoppe kører på 4. inseminering !

Annette

rigtige piger rider hver dag
boks udlejes i lille privat stald
- direkte til skov...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider