Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Blev din hoppe kåret på Anderup??
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 21:26

Jeg fik selv kåret en 6års hoppe i DS med 7 i helhed, fik en super kritik - så er glad. Vidste hun ikke ville gå i DH pga. gangarter, men måske man skulle prøve igen når hun har udviklet dem noget mere.

Hvad med jer og jeres hopper?? E i tilfredse med resultatet?

Synes der var en del derude som muggede over dommerne, de skulle angiveligt have været strenge i forhold til tidligere år.

Hvad siger i til det??

Jeg har ikke selv haft hoppe til kåring før, så har ikke rigtigt nogen holdning til det. Men det er vel det som er meningen med at stambogen er delt, det jeg mener er at det jo kun er de aller bedste som går DH og videre...

Nå fortæl fortæl...

Mvh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var da meget nervøs
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 10:02

Men jeg blev glædeligt overrasket, jeg havde en hoppe med i forædler holdet 18 år gammel, hun gik i DH på fløj, så jeg kan ikke klage.

Enhver so synes jo bedst om sine og jeg har altid ment at hun var speciel,så det var rigtigt dejligt at dommerne mente det samme.

Jeg hørte ikke rigtigt noget, andet end at en enkelt der stod med 3 hopper, mente at programmet er for hårdt for de 3 års der går sadelkåring. Det var også første kåring for mig, men jeg må da sige at jeg var glad, da den gamle gik ind til finalen og dommeren udtalte at det var en flot gammel dame.

Nu har jeg en 3 års, der skal afsted næste år, jeg er faktisk nu glad for at jeg ventede et år mere,så hun både fysisk og mentalt er bedre rustet.

Så tillykke med din.

Hilsen Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Blev din hoppe kåret på Anderup??
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 11:47

Tillykke med Jeres hopper

Jeg var med derude som hjælper til en hoppe, og sal muligvis afsted med min egen til næste år.

Og så nåede jeg jo lige at se Charlottes skønhed med den fine røde sløjfe og få et kæmpe kram ;) Endnu engang TILLYKKE Charlotte

M.V.H. RiderLykke :D

www.lykkepoms.dk

..Man bliver ikke selv hvid fordi man sværter en anden..

0
0
Svar på denne tråd

tusind tak
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 12:46

ridderlykke, jeg ved jo du mener det,det er ikke bare mundvand,så kom nu ud og se mine små,du er jo tæt på.

Jeg håber at alt vil gå godt med din,det er så dejligt når ens drøme går lidt i opfyldelse, om ikke andet,nu har jeg jo set at du har din hest samme sted som os. Ole er fantasisk, og det bedste af alt, så er han utroligt god ved dyrerne,det tæller meget i min verden.

Ha det godt og kom ud og se mine små piger.

Hilsen Charlotte

Sælges: Showtimeføl, super temp, rigtigt godt gående, forsikret, men ikke uanvendelighed.

Avlshoppe: Holly N, avler rigigt godt,kræver en hensynsfuld ejer,Begge er tilsalg på betingelser,

0
0
Svar på denne tråd

rozzo ♥Diva♥
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 12:51

Det er ikke min hest som står hos Ole :)

Men den hest som jeg passede i vinters og hjalp med til kåringen. Men hesten er ikke min :)

Ja, må næsten ud og se dine piger en dag :)

Så kan jeg også besøge dig under lidt mere muntre omstændigheder..

M.V.H. RiderLykke :D

www.lykkepoms.dk

..Man bliver ikke selv hvid fordi man sværter en anden..

0
0
Svar på denne tråd

Hvis det
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 14:24

er Ole Hummelshøj der er tale om så er det min hoppe der står derude pt :)

Rozzo og Mette tillykke med Jeres hoppe, flot klaret

Og Maria endnu engang tak for al din hjælp

Vangeledgård, det bedste sted for din hest og dig ^^ Kammeratskabet er i top !

~ Soya - elsket og savnet ~

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 15:27

Hvad med en stor sortbrun hoppe uden aftegn, Alexandra, efter Louvre S/ Aga Khan, hvordan gik det med den?

Hun plejer at stå samme sted som mine ponyer, når hun ikke lige er i tilridning :-)

Prima welsh hingsteføl sec. A sælges

Welsh-stutteri Cashella

0
0
Svar på denne tråd

så godt "den gamle"
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 17:59

(Rozzo): Jeg så tilfældigvis oprangeringen af dit hold, og hun er da også en lækker pige, specielt alderen taget i betragtning, var ikke lige hvad jeg ville have gættet på.

Håber du fik hende brændt uden de store problemer, synes jeg hørte du var lidt betænkelig ved det .

Næste år er jeg kun med om hjælper, regner ikke med at skulle ha flere selv pt.

Så held og lykke med jeres hopper næste år.

(Isotter): Ved ikke lige umiddelbart hvad det er for en hoppe, hmm.. så du må spørge dem der har den evt.

Mvh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

Kåring
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 18:17

Fik min 13 års hoppe kåret. Hun har ikke parpirer til at komme i DS, hun mangler et led på moder siden, så hun kunne kun komme i F3. Ville have hende kåret så jeg kunne få papirer på hendes føl.

Men jeg var super tilfreds med bedømmelsen. Hun fik 6 og 7 taller hele vejen igennem og viste sig rigtigt fint i ridehuset.

Hun var LU brændmærket og fik så en krone derude. Puha der ser dog ikke så smart ud med alle de tal og så kronen.. Men sådan er det jo..

- LIVING IS....
Knowing which bridges to burn and which to cross...
0
0
Svar på denne tråd

Alexandra
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 19:39
...gik i RDS.

Fik bla at vide, at hun manglede lidt kønspræg (hvilket jeg er enig i), men havde så vidt jeg husker god ridelighed.
Spring karaktererne var ikke overvældende...

Venlig Hilsen
Margrethe

Stald Sortebjerg
V/ M. Steffensen
0
0
Svar på denne tråd

Uh uhuhuh
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 19:44
Charlotte...

STOR KRAMMER TIL DIG OG LEGENDE...

Hvor var det bare kanon. Helt fantastisk. Godt jeg ikke tog min gamle XX hoppe med... Så kunne jeg bare stå dér og være DYBT misundelig.

Det er så velfortjent og jeg er bare SÅ glad på dine vegne.

Jeg kommer i uge 29 Så er det ferie tid

Venlig Hilsen
Margrethe

Stald Sortebjerg
V/ M. Steffensen
0
0
Svar på denne tråd

Margrethe
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 11:45

Margrethe: Takker :-) Blev jo lidt nysgerrig, da jeg så hun var kommet tilbage...

Hendes ejer er vist på ferie, så jeg kunne ikke rigtig spørge hende, før hun er tilbage- og her om sommeren er det ikke så tit man støder på de andre pensionærer ;-D

Prima welsh hingsteføl sec. A sælges

Welsh-stutteri Cashella

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider