Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

DV mærket men hvem er hun
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 18:04

Hej

Jeg har en gammel gammel hoppe jeg købte for 5 år siden af en hestehandler, i meget dårlig stand. Har aldrig brugt hende til noget fik bare så ondt af den stakkels gamle hest. Men hun er brændmærket på låret, kronen er der og et nummer, jeg aner ikke hvor gammel hun er eller hvad hun hedder- kan jeg finde noget på hende mon??

0
0
Svar på denne tråd

find din hest
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 18:08

Hej

Jeg er igennem det samme. Ring il landbrugsrådgivningen. De fortæller dig at du skal have en beskrivelse af hende også skal du indsende dem en troværdighedserklæring. Nummeret er 87405000

0
0
Svar på denne tråd

Annemette
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 18:27

det hjælper jo ikke Majbrit meget, når ikke hun aner noget om hesten overhovedet.

Et brændemærke med Krone og nummer er ikke nok til, at LR kan hjælpe, - så skal du ihvertfald være ufattelig heldig. Der kan jo sagtens gå 2 DV heste rundt med det samme nummer brændemærket på låret.

Det bliver nok svært Majbrit, med mindre du under "Efterlysninger" kan finde nogen, der kender hende. En stor hjælp vil være, hvis du kan læse hvilket nummer hun bærer rundt på.

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

Majbrit
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 19:13
Jo altså jeg kan godt se nummeret 928, men mit gæt går på at hun er omkring 22-25 år!! Så er der nok ikke det store at gøre, det var bare fordi det kunne være lidt sjovt at "høre" hendes historie! Jeg prøver at sætte en efterlysning ind. Tak for hjælpen..
0
0
Svar på denne tråd

Max.alder
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 19:28
Hun er så max. 22, da det første år der blev mærket med cifre under kronen, var 1985.
0
0
Svar på denne tråd

Beskrivelse
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 19:33

Nu ved jeg ikke hvordan hoppen ser ud. Men har den feks aftegn er det måske lettere at finde den. De har da farve og aftegn registreret på LR så vidt jeg ved.

Så selvom der godt kan gå flere heste rundt med samme nr. Så kan det være de andre heste med det nummer har en anden farve, eller andre aftegn end din hoppe. Nogle af dem med samme nr vil du givetvis også kunne sorterer fra, fordi de er betydelig yngre end din.

Fotografering tilbydes

Besøg vores hjemmeside:

www.ad-edition.dk

Med fotos fra bl.a. DM i Dressur

og diverse TAF arrangementer

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 23:35

Kunne du sætte et billede ind af hende?

Måske nogen kender hende.

Mvh

Tina V.

Hvor fornuften sparker troen ud, smutter overtroen ind ad bagdøren

www.stutteri-moelleaaen.dk/

Palomino EU-ELITEkåret avlshingst Golden Benjamin 2007

bedækker naturligt - primafrost haves også

0
0
Svar på denne tråd

hejsa..
Forfatter: 
Dato:  03-07-2007 18:31

Hej. Prøv at skrive til Milla herinde hun har været det samme igennem.

Hun havde heller ikke andet end hesten der kom fra en handler.

Landskontoret fandt nogle stykker med det nummer og de kunne så finde frem til hvem der var ham pga aftegn.

Nu har hun fået papirer på hesten og kontakt til avler.

Mvh Mette

SUPER FLINK OG COOL VALLAK SÆLGES 8 ÅR 168 CM

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider