|
|
| Leredo hoppeføl |
|
|
så fik jeg endelig mit hoppeføl... hun er simpeltehen for skøn.. hun kom til verden i lørdags kl. 15 om eftermiddagen og jeg havde lige kigget til hende 2 timer tidligere.. og intet yver var sat. hun folede på folden men med hård hånd holdt hun de andre på afstand, hvor især Tanje virkede meget interesseret i sin lillesøster. jeg kom ned på marken lige efter hun var født...  helt ny  farven er helt perfekt synes jeg  moderen er min Dolitta efter Dolomit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Stort tillykke med hende. Hvor ser hun bare helt fantastisk ud. Super farve og aftegn. Hun er vel en beholder eller hvad?? 
Halkærgaard´s Sparkling efterlyses
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med hende, hun er godt nok en dejlig lille sag. dejlig udtryk hun har.
Mvh Jytte Stald Topclass. 1 års hoppeplag efter Corratus/Lando sælges. Samt hingsteføl efter Corratus/Lando.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke hun er rigtigt fin. Og nej, du ville være et skarn hvis du klagede over indpakningen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| føllebølle |
| Forfatter:  |
Katrine Lindtofte |
| Dato:  |
27-06-2007 11:56 |
|
Hold da op en lille lækkerbisken stort TILLYKKE med hende!  Farve og aftegn kunne da næsten ikke være mere perfekte  Har hun fået navn?
katrine R.I.P. Gamle Maria 1978 - 12/4 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Spender |
27-06-2007 11:57 |
|
Nøj hvor er hun da flot! Stort tillykke.WAUW siger jeg bare Christina
Kærlighed giver livet mening
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
Stort tillykke med hende! Hun ser meget fin ud! Hun "mangler" også bare en enkelt sok ligesom moderen. Jeg stemmer også på, at det må være en beholder. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| takker mange |
|
|
gange.. ja farven er perfekt når jeg jo ikke kan få en rød he he.. har jo ikke set røde Leredoføl... hun er klart en beholder..har kun brugt 6 forsøg på at få hoppeføllet... nej er blank for navne med D eller L... gode forslag modtages gerne...har en veninde på sagen, efter keltisk navn. storebror Carlin har jo et keltisk navn og betyder Little champion
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skøn følle |
|
|
Hun ser godt nok lækker ud! Sikke et udtryk og farven er også godkendt! Synes det er så herligt med alt det aftegn hun er blevet begavet med. Tillykke. Mht. Navn så ville den nemme løsning jo nok være at tage mors navn med fars forbogstav, men ikke sikkert at resultatet falder helt i hak med den gode smag, he he.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er fuldstændig enig |
|
|
hun er bare skøn Mange gange tillykke med hende. Hmmm måske Leredo skal i kikkerten til næste år...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med den lille nye.. |
Lillian Bech |
27-06-2007 13:38 |
|
...hvor er den charmerende...og hvilke skønne aftegn - den kommer til at gøre lykke!!! Hilsen Lillian
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tuillykke.. |
|
|
Hej. Tillykke med dit smukke føl og velkommen i båd med at have et Leredo afkom. Jeg er super glad for min. Held og lykke med hende. Knus Mai
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grrr Lene |
|
|
Hvor er hun da bare alt for perfekt  husk nu hvor hun skal hen hvis du en dag ikke vil mere hehehehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
TBJ |
27-06-2007 18:54 |
|
...med det flotte resultat. Der er ikke meget at klage over 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nøøøj |
hellewulff |
27-06-2007 23:28 |
|
hun er dejlig. Sikke skønne aftegn. Sådan en må Pagaiya gerne give Maria næste forår. Helle
DSP hingsteplag brun 4 sokker + blis udlånes fra 1./10. - evt. bytte med kåret miniaturehoppe. Miniaturehoppe ønskes til låns for ifoling foråret 2008 gerne speciel farve.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort TILLYKKE |
|
|
Gud hvor er hun da bare smuk!!!
4 års vallak efter Donnerschlag sælges. Moderen er en ERDH hoppe efter Gernegross XX. Rød med blis og sokker, 164 i stg. Tilredet og rides dagligt. Dejligt temperament og 3 gode gangarter. Se billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hvor er hun bare smuk!!! Tillykke med hende Og sjovt med aftegnene.. Min gamle XX.hoppe har også fået et leredo hoppeføl i år, med 3 sokker og en stjerneblis Hun er bare rødbrun... Men stort tillykke... Behold den!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikke en smuk |
|
|
pige.. tillykke med hende. Hanne
Flis til ridebaner gangstier o.a sælges
|
| Svar på denne tråd |