Jo, du har ret i jeg ville måske kunne lave en genganger, men helt ærligt, det gider jeg ikke
Jeg har fået mit hoppeafkom efter Romanov og der er et hav af andre afkom, så hvor stor er sandsynligheden for at køber skal vælge min... Desuden er hoppen som sagt en stor rundkørsel, så ingen garanti for at det går godt næste gang med samme hingst. Overvejer meget om ikke hingsten skal være renstammet. Dog virker hun egentlig meget stabil i sin avl, så måske... Rush Hour har jeg kigget på, netop pga. slægtsskabet med Romanov, men jeg syntes ikke den er godt nok gående, desværre. Crelido var en kompromis-løsning idet hoppen ikke kan blive drægtig med De Noir, og ikke noget jeg vil prøve igen på den hoppe, selvom jeg syntes føllet er fint. Jeg har også overvejet Sting, som Annette også nævner, men kender ikke mere til ham end det jeg så i Herning. Jeg vil måske gerne ud i noget Sandro Hit, men min bedre halvdel slår sig gevaldigt i tøjret, når jeg nævner hingstens pris... Men så en søn, måske. Eller også skal jeg satse på at min hoppe bliver drægtig uden problemer med Laurino, han er altså den foretrukne, det kan jeg godt mærke... Dog finder jeg ikke hans afkom, de par stykker jeg har set på billeder fra Bøgegårdens hjemmeside når den virker, særlig ædle eller højtstillede. Kors, jeg er besværlig at stille tilpas...
Ciska, hvad med vores ERFA-gruppe, er den gået helt tabt?