Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

ligger føllet i folestilling?
Forfatter: 
Dato:  07-06-2007 14:32

i morges da jeg var ude og fodre hestene, lå jeg mærke til at Timba´s mave ikke helt så ud som den plejede.

Den er ligesom sunket ind lige foran baglåret, næsten der hvor der sidder den stribe hår der peger op mod himlen (aner ikke hvad stedet hedder) , men det at hun er sunket ind der, betyder det at føllet har vendt sig så det er klar til at komme ud??

I får lige et billede: (kig der hvor pilen peger)

Og, ja, ved godt jeg har skrevet et indlæg med at hun har en voksprop, men jeg prøver bare at få tiden til at gå..

Hun har forøvrigt tabt voksproppen igen nu..

Jeg håber det er tegn på at følle snart kommer ud, da jeg er ved at være rigtig utålmodig... Selvom Timba bare går og græsser, og ser ud som om der ingenting sker...

Pintoejer.

Se min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/Thomaspedersen

Der kan i se Min søn, Pinto, og mange andre dyr. I må gerne skrive i gæstebogen :-)

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  07-06-2007 15:55

min lånehoppe ændrede også mavefacon ca 2 dage for hun folede - det var ligesom at i stedet for at være rund og fyldig ude på siderne så blev hun lidt smallere men tilgengæld hang den nu nærmest nede på jorden

men tror det er meget normalt at de op til foling ændre figur

nok bare endnu et tegn på nærtstående nedkomst - så held og lykke med folingen !!

Med Venlig Hilsen

Tine

hingsteføl sælges : efter De Noir/Schwadroneur.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider