Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Roskilde 2007 og Oldenborg
Forfatter: 
Dato:  01-06-2007 18:22

Jeg spørg igen, kommer en 2 års til at stå i spiltorv???

Hun har aldrig prøvet det før.

Håber på svar

Hilsen Michelle

Stald Bjerregrav

Dansk Oldenborg Avl
Heste der kan og vil.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-06-2007 07:41

Tja, jeg er ikke helt sikker, men sidste år stod min pinto på 2 år i spiltorv.

Men jeg ville da prøve at ringe der op og hører så har du da en mulighed for at træne det lidt inden.

Nå man har hest i spiltorv på roskilde, så er der altså nogle bræder, man kan sætte bag hesten, jeg ved godt det ikke hjælper voldsomt meget, men man kunne måske bygge en lille form for boks af det, så hvis hun bakkede ind kunne hun jo stå med hovedet ude... det var bare en tanke!!

Men ring og hør på mandag, og øv` det lidt i weekenden hvis det nu er!!

Hilsen Monika

0
0
Svar på denne tråd

Roskilde
Forfatter: 
Dato:  02-06-2007 07:45

Mener fra de andre år at oldenborgernes to års står i spiltov.

Men ring og forhør dig.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-06-2007 20:50

Vi har fået at vide at begge vores kommer i boks i år. Det er en 2 års og en 3 års oldenborg hoppe.

Mener alle oldenborg kommer i boks i år, men vil ikke hænges op på det.

Mvh. Julie

---

Den heldige låner af Alexia af Vodagergård

Vodagergård - Medlem af Dansk Oldenborg Avl - Besøg vores hjemmeside her

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-06-2007 23:26

Jeg havde min 2 års med for et par år siden, der blev jeg lovet en boks. Desværre var der ikke boks da vi kom derind og vi måtte lære hende at stå i spiltov. Det gik ikke så godt, da der stod en hingst på den anden side hun var meget bange for. Så træn hjemmfra - de holder ikke altid det de lover.

0
0
Svar på denne tråd

Mener også
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 11:05

at have hørt, at de har bygget ekstra bokse derinde, således at der ikke er spiltorv længere. Arbejder lige ved siden af, og har tænkt mig at daffe derover enten i morgen eller onsdag netop for at checke forholdene.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for de gode svar
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 11:14

Jeg håber virkelig ikke de tilbyder dem at stå bundet i fire dage. Min er vant til at være fri, og er kun boks når det er højst nødvendig. Så for hende vil det være en straf at stå bundet. Hun ville trives ved at stå i boks hvor hun kan gå rundt og hygge sig.

Jeg må håbe at de holder det de lover.

Hilsen Michelle

Stald Bjerregrav

Dansk Oldenborg Avl
Heste der kan og vil.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 11:22
Det er rigtigt der er opsat flere stævnebokse i år, men ikke tilstrækkeligt så alle kan få en boks og det er gerne 2 års og 3 års uden føl der får spiltov først... Men jeg håber da for dig du får en boks, man bliver meget bekymret med nye forhold sådan et sted hvis så også det lille barn skal stå bundet som ikke er vant til det. Men hvis du forklarer dem din situation kan det jo være det er søde. De plejer at være søde til at tage hensyn der hvor de har mulighed for det. På gensyn derinde!
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 15:30
Også hørt at alle oldenborger kommer i boks i år, men det kan jo hurtigt blive lavet om igen vi skal have en 4 års uden føl med og hunfår boks iår men stod i spiltorv sidste år, men håber da at du få en boks det er da det bedste for dem.

Hilsen Anja

0
0
Svar på denne tråd

AHJJAR
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 16:08

Hvordan ved du at din 4 års hoppe får en boks??? Den har jo ikke føl ved siden, så den kan vel lige så godt stå i spiltorv??? Som alle de andre

Hilsen Michelle

Stald Bjerregrav

Dansk Oldenborg Avl
Heste der kan og vil.

0
0
Svar på denne tråd

Vedr. boks/spiltov i Roskilde
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 06:09

Hej Alle

Der er på Roskilde Dyrskue boks til alle udstillede Oldenborgheste jvf. oplysning fra DOA-fmd. Poul Pedersen.

Mvh.

Karsten Aase Sørensen

Dansk Oldenborg Avl

0
0
Svar på denne tråd

tak for svaret
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 09:18

Det var lige det svar jeg søgte. Mange tak.

Hilsen Michelle

Stald Bjerregrav

Dansk Oldenborg Avl
Heste der kan og vil.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider