Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Ikke igen tænkte jeg
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 23:16

Min kære søster Linda (kalder sig gioia) herinde har bare været forfuld af uheld hvad angår folinger herinde...

Det første føl hun ventede, der dødede hoppen, andet føl døde, så nu var vi spændt på 3 føl...

Onsdag aften ringede min mor til mig og sagde at nu var vandet gået på hoppen, jeg sprang ind i bilen og skyndte mig derud (Linda var jo selvfølgelig på arbejde) Da jeg ankom lå der den lille fineste sorte hoppe efter Gargain... alt så frisk og fint ud, hun var sprælsk og energisk allerede fra starten. Imens hun lå der og prøvede at komme op at stå gik vandet på den anden hoppe, og vi måtte igang igen... Det forløb også super fint, og ud kom den dejligste lille brune hingst efter Blue Horse Armano.. Nå men begge føl var hurtig på benene, og drengen diede efter kort tid.. Men den lille pige ville bare ikke dige.. Jeg prøvede alt i min magt, men hun ville bare ikke, sutte refleksen var der bare ikke rigtig... Jeg fil fat i doktor dyr midt om natten, for dette her måtte jeg bare have noget hjælp til... Hun kom og vi fik malker hoppen og fik en smule mad i hende... Fik af vide at jeg skulle gøre det samme 2 timer efter, så jeg stod der trofast igen, for den lille pige skulle have mad, troede jeg... Jeg måtte simpelthen opgive, hun ville bare ikke sutte ... Trist og nedslået fik jeg fat i min søster som endelig havde fået fri, og det endte med at vi måtte indlægge hoppe og føl.. Og man kan jo sige at hvis den ikke ville begynde at dige var der jo kun 1 udvej...

Men men heldigvis ringede de fra hospitalet og sagde at nu måtte hun komme hjem for hun diede på liv og lyst... Kan love jer at der faldt en kæmpe sten fra min hjerte, kunne lige se at hun også mistede den... Men heldigvis ikke...

Den lille pige

Og den lille dreng

Ved godt at billederne er lidt utydelige, taget med min telefon i stalden

Men dette var min historie der endte godt

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 23:36
Hvor dejligt at det gik så godt, det var ellers lidt med bange anelser man startede læsningen.

Alt godt til de nye små og ejer og "moster"

hilsen Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

Puha, sikke...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 23:52
en gyser.
Du kan da lige få gang i adrenalinen med dit indlæg.

Hvor er det godt at alt lykkedes alligevel. Vi kæmper jo gerne med blod, sved og tårer for de kære små.

Stort tillykke med føllerne. Din søs trænger også til en r**fuld succes

Venlig Hilsen
Margrethe

Stald Sortebjerg
V/ M. Steffensen
0
0
Svar på denne tråd

Et stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 07:41

Godt at alt endte godt. Skynd jer at få taget nogle nye billeder, så vi kan se dem rigtigt. De ser ud til at være rigtig fine.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 12:30

Tillykke tillykke, trods alt en dejlig historie. Blev hel glad da jeg havde læst det hele, for som Margrethe skriver kom der der lige et adrenalinsus midtvejs i indlægget.

I ønskes mange gange tillykke herfra, vil gerne se flere billeder af de to vidunder

MVH Hanne.

0
0
Svar på denne tråd

Pyha!!!
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 13:21

DEJLIGT at høre der var en "happy ending"!!

Og stort tillykke til hele familien med de to små :D

*** STUTTERI FREDEN ***

DSP & welshponyer

0
0
Svar på denne tråd

nye billeder
Forfatter: 
Dato:  27-05-2007 20:23

her er der nogen nye billeder af gulpklumperne

pigen ( hun har ikke ¨ået et navn endnu)

pigen

pigen

pigen

drengen Fredensdal's Armerone

drengen..

Jaja jeg er en stolt mosterc

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider