Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Kan man se hoppen er i fol i 6 mdr ?
Forfatter: 
Dato:  25-12-2002 13:33
Hejsa i sommers den 15 juni blev min islænder hoppe bedækket med en flot islænder hingst ved navn Skåti.
Nu syntes jeg hun er ved og blive rund hun skulle gerne fole til maj 2003 kan det godt være føllet der gør hende rund allerede kh katrine.Glædelig jul og godt Nytår til jer alle;-D
0
0
Svar på denne tråd

Re: Kan man se hoppen er i fol i 6 mdr ?
Forfatter: 
Dato:  25-12-2002 14:32
Hejsa!

Min hoppe er næsten 7 mdr. henne - og det kan tydeligt ses!

Held og lykke!

-Tina:-D HVER DAG ER EN GAVE - OG EN OPGAVE :-D Har fået lagt billeder på min præsentation af Liz. Nassin - hingsten til mit føl maj 2003.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-12-2002 15:24
Min skal også fole i slutningen af maj og jeg synes også, hun er ved at blive noget rund i det...

Mvh. MaikenH

Kender du VICTORY SILVER?
Han er skimmel, ca. 156 i stang og født i
1987.
Hvis du gør, vil jeg blive MEGET
glad for at høre fra dig!

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-12-2002 19:25
Min Nicoline skal også fole sidst i maj, og hun ser for alvor gravid ud. Hun er pænt slank, ingen deller, men maven buler for alvor, hun bliver enormt stor, det gjorde hun i hvert fald sidste år!
Men det er meget individuelt. Jeg kender hopper der lige inden foling ikke er større end Nicoline er nu.
Nicoline fik også yver meget tidligt sidste år, det var første gang hun var ifolet. Allerede 4 måneder inden foling var hendes yver meget stort og spændt, dog mest om morgenen.
Venligst Lone
Præsentation opdateret d. 24.11. med nye billeder
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-12-2002 22:35
Min dejlige hoppe er sat til at fole omkring d.13.april 2003.Altså er hun omkring 7½ mdr. henne.Hun er dejlig tyk og rund.Hun har rigtig hængemave ;-D Glæder mig til hun foler.Det er hendes 3. føl, og hun har været KÆMPESTOR ved dem alle, selv om der har været forskel på størrelsen af hingstene.
Hilsen Linda der ikke foretrækker en race frem for en anden;-D
Besøg min hjemmeside på http://www.hobbyheste.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-12-2002 19:16
Ja, det kan du sagtens. Du har jo også allerede erfaret, at sadlen ikke ligger ordentligt på hende, ikke? Det er fordi hun skifter facon, mens hun er drægtig.

Hilsen Sif
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-12-2002 18:06
Min hoppe skal også fole i starten af maj 2003 og hun har en pæn rund hængevom allerede :-) Som Sif skriver, aå er et af de første tegn at sadlen glider frem og man kommer til sidst til at sidde helt ude på ørerne af kræet ;-)

-Sine
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider