|
|
| Fjordføl |
|
|
Nu er der endelig kommet føl. Den 24/4 fik Cheri et dejligt hingsteføl, som er fuld af krudt og meget tillidsfuld. Den 24/4 skulle jeg til Istanbul på kongres i en uge, så jeg havde håbet meget på at Cheri havde folet, inden jeg skulle af sted. Hun havde på det tidspunkt gået 11½ måneder. Men nej, det havde fruen ikke tænkt sig. Jeg tog af sted kl. 11 og der var der intet at se på hende. Hun gik fredeligt og græssede, ingen vokspropper eller noget. Kl. 16 får jeg en sms fra min datter at der står et fuldstændigt tørt føl ude på marken! Så Cheri har da bare ventet på, at jeg tog af sted. Det var dejligt at komme hjem i mandags og se føllet. Han er rigtig sød og fin.  Anne-Marie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke mange |
| Forfatter:  |
accept |
| Dato:  |
02-05-2007 09:15 |
|
gange. hvor ser han dog rigtig fin og nuser ud lige en til at krame. Hilsen Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
med ham, Han ser rigtig fin ud. hilsen Linda
en positiv indstilling virker altid{> Frieser hoppe på 10 mrd sælges efter Tsjipke 399. Frieser hoppeføl sælges ster 10 generationer tilbage efter Fabe 348.
www.harrigsheste.com/
kjoler sælges:harrigshest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Anne-Marie. |
|
|
Mange gange tillykke med det fine føl. Jeg fik et, et par dage efter din, efter Idon Busklund.  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fortæl fortæl |
|
|
hvem er den efter?
Sagde Stine... Stutteri Mosegården Opdræt og salg af kvalitets fjordheste med prima afstamning. bedækning tilbydes med Mosegårdens Kejser Avler Rød, Grå og Gul se www.mose-gaarden.dk eller kejsers hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke, det er et rigtigt fint føl, med en helt super udstråling der bare springer ud af billedet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak... |
|
|
Tak for jeres søde kommentarer. Han er rigtig dejlig og her til aften fik han vist at han også kan trave. Lene, også tillykke med dit føl. Det ser dejligt ud. Stine, han er efter Fjordens Marcus og Freifaxe Ask. Er der mon nogen, som har et forslag til navn? Anne-Marie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke! |
|
|
Han er da bare super skøn at se på !! Stort tillykke!
Mvh Christiane 
Gør livet til en fest køb en .. islandsk fårehund  Allways look on the bright side of life - Monty Python - 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke. |
|
|
Tillykke med det skønne føl.  Kan se at han er efter Fjordens Marcus.
Mvh. Lene Fjordhoppeføl efter Ågerupgårds Kikki & Idon Busklund. Sælges. Part søges til Kikki. (Evt. udlån og kan evt. købes i 2009.) Jubiii. Venter 2 føl næste år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak... |
|
|
Tak skal I have. Men det er en gammel tråd, som er fundet frem. Bastian er ved at være 4 mdr. gammel  Han er en rigtig charmerende fyr, som altid gerne vil snakke og så er han meget nem at have med at gøre. Jeg tror han bliver en god ridehest, dels fordi han er så nem at have med at gøre, men også fordi han har en rigtig god gang. Anne-Marie
Oldenborg plag efter Nando sælges Fjordføl efter Fjordens Marcus sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelumski |
|
|
Ih hvor er han bare bedårende.. Glæder mig til 2009 hvor jeg gerne skulle få sådan en basse.. Anja
STALD SØGAARD WWW.STALD-SOGAARD.DK Sælges: hoppeføl fra Marts 07 f: Kanudos xx MF: Ragazzo Hingsteføl fra Maj 07 F: De Noir MF: Ragazzo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et føl mere |
|
|
Hej Anne Marie Skulle du ikke havde haft et fjordføl mere?? Jeg syndes nu heller ikke du er for heldig med deres køn , det er da vist kun blevet til hingsteføl for dig indtil vidre. (Inden for alle racer) ´Ja nu skal jeg jo ikke ligefrem prale, jeg har fået to hingsteføl i år og min ex-mand har fået to hoppeføl. Øv Øv. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et føl mere |
|
|
Hej Karina Jo, jeg skulle have haft et fjordføl mere. Desvære fik Fanni et dødfødt hingste(!) føl et par dage efter termin i maj. Du har ret i, jeg mest gør det i hingsteføl . Jeg har dog tre gange solgt en ifolet hoppe - og de har alle fået hoppeføl, så mon ikke det også skal lykkes for mig en dag at få et hoppeføl. Næste år skulle der gerne komme tre føl. Forhåbentlig ikke kun hingste. Anne-Marie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej for Søren |
|
|
Hej Anne Marie Nej hvor ærgeligt med et dødfødt føl, det fik vi også for nogle år siden på en ældre hoppe. Jeg skal slet ikke havde nogen føl til næste år, da jeg ikke har haft nogen hopper til hingst . Og det bliver mærkeligt at ikke skulle havde nogen føl for første gang i mere end 10 år. Vi venter til næste år og så ved jeg ikke om jeg køre alle hoppene til hingst eller om jeg vil leje en. (Kikker lige lidt på udbudt ved hingste kåringen.) Jeg er jo flyttet så langt nord på nu at jeg har min. 1,5-2 timers kørsel til nogen af de hingste jeg kan bruge til mine hopper, men nu har jeg jo hele vinteren til at tænke over det i. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| føl... |
|
|
Karina, det bliver da underligt slet ikke at skulle have føl næste år. Hvor langt nordpå er du flyttet? 1½ times kørsel kan vel godt gå? Jeg kørte Trixi til Sjælland iår, over til Trollfin. Men det synes jeg også var en lang tur. Det tager næsten 4 timer, når man har traileren med. Trixi er nu også den eneste jeg vil køre så langt med. Hun står bare bomstille hele turen. Ja, det bliver spændende at se udbuddet til hingstekåringen, ligesom man kan bruge mange aftener på at studere hingstekataloget, når det kommer. Anne-Marie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|