Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hoppe skadet efter folling
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 19:14

Hoppen har follet for 2 døgn siden. Hoppen udviser tydelige tegn på besværet gang ved at venstre bag "hænger" og hoppen periodisk taber bagparten. Vi har set dette tidligere for år tilbage, hvor en tilsvarende skade på anden hoppe medførte tydelig muskelsvind på bagparten, som det tog 12 måneder at genoptræne, er der nogler som har tilsvarende erfaringer og hvad gjorde I - nogler erfaringer med fys. el. kiropratik?

0
0
Svar på denne tråd

Dyrlægen?
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 19:56

Hvad siger dyrlægen? Det KUNNE jo være indre skader...

Mvh.

Louise Nielsen.

Aagaard Stables.

Stutteri og springstald med fokus på avl af springheste.

0
0
Svar på denne tråd

hoppe skadet under folling
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 20:56
Dyrlægen siger at der ikke er tegn på indre blødninger men at det kunne være en nerve eller muskelskade. Men er ikke entydig omkring behandlingen.
0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 21:13
prøv at skriv til helle svendsen (alias: shah) hun har en hoppe som der skete det samme for, for 2 år siden !

Med Venlig Hilsen

Tine

hingsteføl sælges : efter De Noir/Schwadroneur.

0
0
Svar på denne tråd

hoppe skadet efter folling
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 21:56
Hvardan kontakter jeg en bruger alian "shah" - jeg er ny bruger.
0
0
Svar på denne tråd

få fat på en
Forfatter: 
Dato:  01-05-2007 07:36

heste kiropraktor.

IMC.
0
0
Svar på denne tråd

hey samme problen
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 09:38
min hoppe fik os besvær dog først et par måneder efter foling hun fik kors hofteled reaktion og blev desværre i ridehest igendyrelægerne kunne ik finde ud af hvor haltheden så til sidst måtte jeg køre hende til falk rønne og han forlkarede det tog os 10 måneder at få hende erklæret helt uanvendelig og en masse tid arbejde me genoptræning men desværre hoppe er lige blevet solgt som avlshest i mandags
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-05-2007 17:32
Jeg vil også sige kiopraktor. Nogle kiopratorer er selvfølgelig bedre end andre, men jeg er sikker på hvis du fortæller hvilket område du bor i så kommer der sikkert nogle på banen herinde som kan anbefale dig en god en.Jeg kender en men hun er fra tyskland.

Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl

Den frygtede lungebetændelse Rhodococcus hos føl, står bekrevet på hjemmesiden.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider