Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

brunst kom nu!!!
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 23:09

jeg venter og venter på at min hoppe viser brunst. enten er hun bare ikke særlig tydelig eller også har hun ikke været det endnu. vi skal have lavet en svaber prøve. jeg syntes bare ikke jeg vil sprøjte hende i brunst pga sådan en prøver. jeg planlægger først at hun blir bedækket sidst i maj så der er jo stadig tid endnu, men vil bare gerne have den prøve på plads.

noge gode råd til at fremme brunst tegnene fra jer erfarene hnére

mvh hilsen
SUNFLOWER
dejlig 3 års til salg. se præs.

SØGER Super låne pony til min datter, skal være begynder venlig
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 23:29

Betacaroten og gulerødder.. Og MASSER af sol og frisk luft..

Du kan også (som jeg gjorde) få hende scannet af dyrlægen.. Så kan hun/han se hvor vidt hun er i sin cyklus.. Min haflinger blev scannet, og dyrlægen kunne se at hun kom i løbet af 4-5 dage, og det gjorde hun! Så jeg var mega glad! :-)

Mette Timmermann Kock

Elbækgaard

Dansk Varmblod er det bedste :-)

Venter føl april 2007! - Som kommer til salg

Kieffer Ulla Salzgeber dressursadel sælges,

som ny!

Brenderup Royal m. sadelrum sælges billigt!

0
0
Svar på denne tråd

Vallakker hingste
Forfatter: 
Dato:  27-04-2007 05:56

Er der nogen hingste på stedet hvor du har hende? Det kan nogen gange fremme det lidt. Det er lidt underligt hvis hesten slet ikke har været i brunst endnu synes jeg - det har været lunt længe nu..

Du kan evt. sende hende afsted til hingst - så skal det nok komme.. Så kan svaberprøven jo blive taget der.

STALD LAUGE...
- avl af sorte fuldblodsarabere og pintoarabere

Bedækning tilbydes ved den sorte hingst Falkhan Expresso OX+3363

Interesseret i føl 2007? Du er velkommen til at kontakte os.

0
0
Svar på denne tråd

vallak
Forfatter: 
Dato:  27-04-2007 08:28
der går kun en vallak og han viser ikke meget mandighed. tror nu nok hun har været i brunst men hun er ikke så styret af den som andre hopper kan være det. tror jeg må trække dagligt hen forbi naboens marker for der går en vallak som er meget maskulin. han er sen skåret.

mvh hilsen
SUNFLOWER
dejlig 3 års til salg. se præs.

SØGER Super låne pony til min datter, skal være begynder venlig
0
0
Svar på denne tråd

jeg har også
Forfatter: 
Dato:  27-04-2007 08:30

en hoppe, der ikke har været i brunst endnu, trods karoten. Hun er scannet og en follikel var på vej, men det gik i sig selv igen... jeg vælger nu ikke at gå i panik, vi er tidligt på året, og jeg vil heller ikke sprøjte hende før vi er kommet et stykke ind i maj, og der stadig intet tegn er...

Hanne

Flis til ridebaner gangstier o.a sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider