Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

hvordan ved man det er en god hingst
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 21:50
Jeg har lige købt den skønneste miniature hingst, men han har ingen stamtavle. Kan man stadig tilbyde ham til bedækning? og hvordan foregår sådan noget?
0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 07:59
kan du tilbyde den til bedækning.. men hvorfor ? du aner jo ikke hvor den stammer fra og hvilke gener der er i den.. Men altså der findes jo helt sikkert nogle der vil give dig et par hundrede kroner for at bedække deres lille Tulle som heller ikke har papire.. og så er der endnu en lille pony uden papire til som folk ikke gider give noget for..

Hilsen Signe :-)

Min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 21:57

hej

hvis han har god benstillin ikke døjer ikke med dårlig tænder og lign. og ellers er sund og rask så syntes jeg det er helt ok, du får selvfølgelig nok ikke det vilde for det efter som det er uden papir.

gizmomis: ja det kan skisme godt være der ikke er papire på hende fine hingst, og hvad er der galt i at der er en med en miniature hoppe så de kan lave et papirløst føl, det er s... da ikke alle som har råd eller vil give 10.000kr for et minature føl bare pga der er et dumt stykke papir på den, der er altså også folk til som gerne vil ha en minature bare som selskab men ikke lige har råd til at give 10.000. kr - og dem tror jeg på der er en del af!

dem som laver papir løse føl skal bare være klar over at man ikke kan forlange det vilde for dem . . men det er ikke ensbetyden med at de ikke får det godt.

det kan godt være jeg har misforstået den måde du har skrevet det på men det lyder meget anklagende -

Med venlig hilsen

Anita Hansen.

RIGTIG HESTE VEJER OVER 800KG

:-) :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

Anita...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2007 09:20

I min verden er der bare ingen grund til bevist at avle på en hest/pony som du ikke aner hvor stammer fra.. uden papire eller afstamning har man ingen mulighed for at vide hvad der ligger gemt i generne...

Ud over det er små ponyer uden papire ikke i specielt høj kurs.. ja mange af dem har det fint som selvskabs ponyer og lignende.. men det er typisk også dem man ser meget billigt til salg og som derfor har større chance for at ende som hovsa køb..

Tror nu sagtens man kan få en sød lille pony efter kendte forældre/med papire for mindre end 10.000 kr

Og der er intet galt i at købe en lille pony uden papire til selvskab... men der er masser af dem.. hvorfor lave flere

Hilsen Signe :-)

Min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

jeg kan se hvad du siger
Forfatter: 
Dato:  22-04-2007 09:27

for vi har alle set de mange små søde men ekstremt sølle ponyer på markeder osv. hvor de sælges videre mange mange gange. Nogle er måske heldige at den rigtige køber kommer forbi andre er bare ikke. Det er en sølle tilværelse, så jeg kan godt se hvad du mener, selvom jeg nu sagtens selv kunne finde på at købe en lille en uden papir osv lige præcis fordi det ville være til selskab.

Lea!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider