Ja, så kunne jeg alligevel ikke lade være 
Som nogen måske husker var jeg tæt på at købe en 11 års hoppe til avl for nogle uger siden, men droppede det så da det viste sig at min gamle ster hoppe alligevel er ifol.
Men, men - svage sjæle fristes jo hurtigt, i Påaken var vi i Holland og besøge min søn som arbejder på et stort frieserstutteri der, og hvad skuede mit øje?? Denne smukke 1. præmie Sterhoppe m. fuld papir (dvs. kun ster og model hopper i hele moderlinien)

Jeg faldt pladask for hende og har siden kæmpet med fornuften, sagt højt og tydeligt til mig selv hver dag: NEJ - DU HAR HESTE NOK!!", men det er lidt ligesom jeg bliver døv på begge ører nogen gange...kender i det? 
Så i dag fattede jeg koglen og ringede og sagde at jeg gerne ville købe hende. WOW hvor jeg glæder mig, nu skal hun lige ifoles igen og så hentes hjem! Mine to ældste hopper i stalden er jo henholdsvis 18 og 20 år gamle, så har jeg heldigvis Mara på 3 år, men jeg må jo kigge lidt fremad og prøve at finde værdige afløsere til de to gamle tøser, Marchje er definitivt sat på pension efter 2 år med kastninger, Rinske på 18 holder heldigvis stadig på sin drægtighed, selv om jeg var bange for hun også havde absorberet.
ja,ja - vi er tossede os hestemennesker, men er man én gang blevet bidt af avlen, så kan man bare ikke lade være, vel? 
Håber i syntes om hende. Hun er 9 år gammel,efter Fetse 349 følle som medfølger er 2 dage gammel på billedet, han er efter Andries.
vh
Miriam