Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Fuldblod hingst kåret i OLdenborg?
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 18:58

ja..

jeg har mange boldte i luften..

en af dem er noget fuldblod..

og jeg har fået en masse godt afvide om en hingst der

skal står i Nordsjælland-Vig

den skulle være ren XX fuldblod.. og kåret i Oldenborg.

nogen der kender denne hingst ???

desvære kan jeg ikke finde nogen oplysning om den..

og kan ikke huske navnet..

der er vist noget Fly i navnet..

håber i kan hjælpe mig..

M.V.H

Katrine

>>E-Line Af Hvarre<<

~Evigt Kærlighed! Til døden skiller os ad..~

EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG!

*~Alle der siger man ikke kan købe lykke, har glemt alt om heste~*

0
0
Svar på denne tråd

XX hingste kåret i DOA
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 19:07

De eneste hingste jeg kunne finde på DOA's hingsteliste der står på Sjælland er følgende:

Baccarat xx (står ved Køge)

og

Estaban xx (står i Hørsholm)

Så ingen med Fly i. Desværre. Kan det være Fly In Fact du tænkte på? Han er godt nok kun godkendt i DV så vidt jeg ved, og kan finde ud af.

** Trine **

Ejer af: Nydam's Mr. Milan

Ejet af: Frosti - hustyranen...

Ting sælges. Se min hjemmeside: http://mrmilan.webbyen.dk/ - under Udstyr sælges.
0
0
Svar på denne tråd

Nu er det
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 20:18
jo sådan at selvom en fuldblodshingst ikke er kåret i DOA, men i feks DV kan dens afkom som 3 års registreres og kåre på lige fod med afkom efter DOA kårede fuldblodshingste. Så brug du roligt Flyinfact, han er en super hingst.

Pia

Fuldblodshingsten Itsabrahma DVH 913

samt Welsh Mountainhingsten H-S Janus WMH 120

avl og salg af Dansk Varmblod og Fuldblod

0
0
Svar på denne tråd

Flyinfact
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 20:23

www2.varmblod.dk/cgi-bin/hingst- detaljer.asp?ID=134&StrSQL=SELECT+ Hingste%2EId+AS+Hingste%5FId%2C+ Hingste%2ENavn+AS+Hingste%5FNavn%2C+ Hingste%2EStbnr%2C+ Hingste%2EAutorisation%2C+ Hingste%2EAntal%5Fbeda...e%5Faar%2C+ Hingste%2EAntal%5Ffoel...e%5Faar%2C+ Hingste%2EProcent%5Ffo...e%5Faar%2C+ Hingste%2EGangartsindeks%2C+ Hingste%2EGang%5Fsikkerhed%2C+ Hingste%2ESpringindeks%2C+ Hingste%2ESpring%5Fsikkerhed%2C+ Hingste%2EEksterioerindeks%2C+ Hingste%2EEksterior%5Fsikkerhed%2C+ Hingste%2EEjer%5Fbebae...station%2C+ Hingste%2EUdstationeret%5Fhos%2C+ Hingste%2EForaedlingshingst%2C+ Hingste%2ENaturlig%2C+ Hingste%2EKoelesaed%2C+ Hingste%2EFrostsaed%2C+ Hingste%2EEksportgodkendt%2C+ Hingste%2EEksporteret%5Ftil%2C+ Hingste%2EKonkurrenceresultater%2C+ Hingste%2EBillede%2C+ Hingste%2EVideo%2C+ Hingste%2ELink%2C+ Hingste%2EAndet%2C+ Hingste%2EBeskrivelse%2C+ Hingste%2ESpringhesteprogram%2C+ Ejere%2EId+AS+Ejere%5FId%2C+ Ejere%2ENavn+AS+Ejere%5FNavn%2C+ Ejere%2EAdresse%5FLinie1%2C+ Ejere%2EAdresse%5FLinie2%2C+ Ejere%2EPostnummer%2C+Ejere%2EBy%2C+ Ejere%2EKontakt%2C+ Ejere%2ETelefon%2C+Ejere%2EMobil%2C+ Ejere%2EFax%2C+Ejere%2EEmail%2C+ Ejere%2EHjemmeside+FROM+Ejere++ INNER+JOIN+Hingste+ON+ Ejere%2EId%3DHingste%2...ngsstation+ where+hingste%2Etilmeldt%5F2007%3D+ True+and+ hingste%2Eforaedlingshingst+%3D+YES+ ORDER+BY+hingste%2Enavn

Langt link men det virker.

Har lige fået føl efter hingsten - kig under præsentation eller hjemmeside

MVH

Linda

0
0
Svar på denne tråd

Flyinfact
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 10:40

Han står på Korsvejgård i Abildøre, Vig. Han er en fragtfuld hingst, med utrlig godt temperament og nem at omgås. Han er kåret DV og mange af hans afkom har været en tur på galopbanen. Han avler utrolig store og ædle afkom, der både har luft under traven og en fremaddrift der kan imponere. Ejer hedder Ib larsen og har tlf 59 32 85 20. Han bor Egebjergvej 271, 4560 Vig. Håber det kan hjælpe. Bare ring til ham - han elsker at vise hingsten frem også gerne afkom som han tit har et par af selv.

0
0
Svar på denne tråd

Han er
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 10:42
IKKE kåret i Oldenborg...
0
0
Svar på denne tråd

Her er han
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 10:51
0
0
Svar på denne tråd

Flyinfact.
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 16:52

Jeg kan kun give ret i at Flyinfact er en dejlig hingst. Har selv et 2 års afkom efter ham. Kan ses på salgssiden under plage/ungheste (Butterhill´s Chanté). Så jeg kan også fint anbefale at bruge ham hvis du kan få dispensation for manglende kåring i DOA

lotte

0
0
Svar på denne tråd

Vedr. DV-kåret xx-fuldblodshingste
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 17:26

Hej Katrine

Vil du anvende en DV-kåret xx-fuldblod hingst, kan det ske uden, du skal søge dispensation i Dansk Oldenborg Avl. Der vil være nogle restriktioner på føllet bl.a. kan det ikke brændemærkes med DOA-logo før, det evt. kåres (tidligst) som 3-års. Føllet skal LU-mærkes ved brændemærke eller chipmærkning, da det p.gr.a. forældre kåret i hvert sit forbund kun kan opnå LU-registrering, og der er tvangsmærkning på LU-registrerede føl. Føllet kan ej heller udstilles ved DOA-følskuer eller som 2-års ved dyrskuer, og ej heller her kvalificere sig til toårsfinalen ved DOA-eliteskue. Derimod kan det som ovenfor nævnt fuldt ud stilles til kåring, og da din hoppe, E-line af Hvarre, er optaget i oldenborgstambogens hovedafsnit, vil også afkommet kunne optages her.

Mvh.

Karsten Aase Sørensen

Dansk Oldenborg Avl

0
0
Svar på denne tråd

lalallaaalalalalalal
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 20:24

ja.. jeg bliver kloger og kloger for være dag..

nogen som evt. kan forslå nogen fuldblods hingste?

eller andre letter typer..

som kan kåres i DOA.. og gerne med en flyvene trav..

M.V.H

Katrine

>>E-Line Af Hvarre<<

~Evigt Kærlighed! Til døden skiller os ad..~

EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG!

*~Alle der siger man ikke kan købe lykke, har glemt alt om heste~*

0
0
Svar på denne tråd

Baccarat XX
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 20:51

Hej Katrine

Ja, det er jo oplagt for mig at foreslå mine forældres hingst Baccarat XX. Han er en utrolig dejlig hest, med et helt fantastisk temperament. Derudover "bor" ham jo forholdsvis tæt på dig (Nytofte, Himlingøje ;-)), og selve insemineringen er gratis, hvis min mor står for det. Han er kåret i både DV og DOA med bl.a. 9 i type.

Du kan se ham på min præsentation. Han skal i øvrigt også være far til mine 2 følbasser næste år. Du kan finde flere informationer på mine forældres hjemmeside: www.valloe-horse.dk

Mange hilsner Ann Louise

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider