Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

I fol ved BH. Don Schufro
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 11:43

Ja det håber jeg skam, Ruwella blev i mandags insimineret ved Blue Hors Don Schufro, vi får igen i dag sæd derfra, så nu håber jeg det går som det ska, første gang var heldet desværre ikke med os. Så kryds fingre folkens.

Hvad med jer andre, hvem er jeres hoppe i fol ved ?

Puha det er spændende især når det er første gang:)

Og lige et lille billede af min dejlige hoppe fra i sommmers.

Hold op hvor er det skete meget med hende, den store mave er heldigvis væk, og der er da også kommet lidt muskler efter hun er blevet redet :)

Til minde for mine to fantastiske heste:
Min fuldblods California Bullet, og verdens bedste pony Prins,
som begge lever på de evige græsmarker.
To heste der er savnet for evgit, og aldrig bliver glemt.
0
0
Svar på denne tråd

Hopper
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 13:49

Ja det er en meget spændende tid vi gå i møde, jeg skal også have min Blue Hors Hertug hoppe ifol ved Blue Hors Don Schufro, min Blue Hors Agent hoppe med Blue Hors Silvermoon, min Blue Hors Romancier hoppe med Blue Hors Rush Hour, min F1 hoppe med Blue Hors Zo Special og så går jeg og overvejer at købe 2 hoppe mere som skal ifoles med Blue Hors Don Caruso og Blue Hors Hotline og sidst men ikke mindst en hoppe jeg låner som også skal ifol ved Blue Hors Rush Hour... Det er føl vi håber kommer til næste år :)

Held og lykke med din hoppe...

Lille stutteri der avler varmblod´s heste..
0
0
Svar på denne tråd

Blue Hors;-)
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 14:04
wendiejamie: Man skulle tro du var sponsoreret Jeg krydser fingre for at vi alle får hopperne i fol. Det er jo altid spændende!

Mvh Katharina

Si vis pacem, para bellum
quidquid latine dictum sit altum viditur

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 14:23

Wendiejamie: Det lyder til at være nogle rigtig spændende hopper du har. Sikke dog en dejlig hest du har fået ud af Don Schufro, jeg taler om din vallak, han er virkelig charmerende på dine billeder.

Held og lykke til dig også.

Valget stod til sidst mellem Don schufro og Hotline, men vi valgt så Don Schufro, da vi jo kender lidt til hans afkom. Men næste år tror jeg vi vil bruge Hotline, på min Romanov Schufro hoppe. Hvis ikke han er for stor.

Ja det er en spændende tid, og jeg håber alt går som de skal.

0
0
Svar på denne tråd

Blue Hors
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 16:12

Sigsgaard: Mange tak skal du ha´... Ja han er en meget dejlig dreng, så håber på at jeg få en lille stjerne ud af Schufro føllet, som gerne skulle blive min næste dressur hest :)...

Stutteri Frydenssang - DV det bedste af avlen

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 16:46

Wendiejamie: Ja det kan jeg skam godt forstå. Jeg håber også det samme, det ville være dejligt. Men jeg er noget spændt på at se hvad der kommer ud af dette kryds. Jeg har hørt lidt om at han på hopper som ikke er så højstillet kan have tildens til at avle lidt lavstammet/kraftig. Jeg håber dog bare dette er et rygte. Min tre års er nemlig ikke helt så højstillet. Har du hørt noget om dette ?

0
0
Svar på denne tråd

Ikke et rygte
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 17:19

Det er skam ikke et rygte,men den barske sandhed.

DS´s far Donnerhall var jo selv en herre med godt med krop,og knapt så højtstillede.

0
0
Svar på denne tråd

Krydser fingre
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 13:56

for at det lykkes denne gang...

Jeg skal ikke sætte Laura i fol i år - venter til næste år...

Lauras føl fra i år efter Don Schufro!

Mange venlige hilsner

Maria
OBS: HJEMMESIDE: www.123hjemmeside.dk/LauraVanB
Billeder af Van Basten og Laura på min præsentation. Husk GB :D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider