|
|
| Electric føl |
|
|
Ja så blev det vores tur til at få føl i stalden - kl 23.45 fik Girana så langt om længe et lille Electric hoppe føl - hun er døbt Electra (ret oplagt). Hun er ca 3/4 time på billederne og har endnu ikke været oppe og stå - men jeg skal nok se om jeg kan få taget nogle billeder i morgen i hel figur  og så endnu et 
Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort... |
|
|
tillykke med hende. Hvor er hun smuk. Held og lykke med hende, og jo - navnet er meget oplagt.  Glæder mig til at se hende i fuld figur.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Stort tillykke herfra..
Kærlig hilsen Khidara, Baba ,Tegan og Sannie Nu den stolte ejer af en 98.8 % crabbet. Én gang OX altid OX.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Stort tillykke med hende, hun ser rigtig fin ud. Glæder mig til at se hende foldet ud!  Hilsen Helle
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
| Forfatter:  |
Marianne Frandsen *Snøddergård* |
| Dato:  |
17-04-2007 07:52 |
|
med din følline... Ja, vi må se flere billeder af den lille ny pige...
Mange hilsner Marianne Frandsen Mor til Mathilde 271003 Catrine 020805 "vores lille engel" Aleksander 070806
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Stort Tillykke Grete  og så et hoppeføl ... glæder mig til at se flere billeder af hende  godt navn !!
Med Venlig Hilsen Tine hingsteføl sælges : efter De Noir/Schwadroneur.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med lillepigen. glæder mig til at se billeder når hun er foldet ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Electric |
|
|
Tillykke med føllet, glæder mig til at se billeder når hun er foldet ud. Jeg har lige fået min 3 års hoppe insemineret med ham igår, så jeg krydser fingre. MVH Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke.. |
Jenstruplund |
17-04-2007 08:52 |
|
med den lille pige, glæder mig også til at se hende foldet ud 
dejligt hingsteføl efter Carson Ask sælges, super springafstamning. mvh Bettina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med den lille prinsesse. Hun ser da rigtig fin ud. Glæder mig til at se flere billeder af hende helt foldet ud. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til meget lykke |
sportspony »S B« |
17-04-2007 08:55 |
|
med det fine hoppeføl, og ja,- navnet er oplagt og vil jo nok blive godt brugt. Held og lykke med hende, glæder mig til at se de udfoldede billeder der kommer senere... S.B.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke Grete! |
|
|
Og hun ser jo faktisk ligeså fin ud som håbet - ikke? Dejligt hovede i hvert fald! Ihh - altså - du hjælper ikke ligefrem på min spænding... Tekla er godt blød bagtil allerede - så gad vide om ikke hun bryder traditionen med at gå over tid i år. Men kan jo altid håbe - for mine nervers skyld! Tillykke med hende - glæder mig til at se hende "foldet ud" - men endnu mere til at se hende IRL til sommer (Du slipper ikke for besøg - det ved du jo!) Milla
Frøsanggård's A'Capo - en stjerne er på vej! ! Sig NEJ til dyremishandling i DK:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fiiin følle! |
|
|
Nååårh  Stort tillykke - hun ser spændende ud!! Og ja, navnet er jo bare genialt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Electric følle |
|
|
Tak for de mange tillykker - ja jeg synes også at navnet var meget originalt og velgennemtænkt - jeg vil tro at ca halvdelen af alle hoppeføl efter Electric kommer til at hedde det samme  Jeg tror den bliver ret fin med tiden, men generelt er jeg bedst til at vurdere dem når de er blevet 3 for udviklingen kan gå så mange veje, men hun er under alle omstændigheder meget tillidsfuld. Hej Milla - Jeg var også ved at få abstinenser - især fordi vi venter så mange føl og man dagligt kan se nye billeder af alle andres føl herinde, nå men det bliver jo også snart din tur - er det om 7-14 dage hun har termin? Jeg kan huske at hun er lige før Vega, sådan ca samtidigt med Gwedie. Electra ca12 timer gammel og stadig meget usikker på benene - knæerne er ikke helt på plads osv - og så har hun vinterpels 
Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke, og så en hoppe  Hun ser da fin ud af en der ikke er helt udfoldet, og med en god pels 
Hingsteføl efter Don Juan / Lauries Crusador xx - tilsalg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke Grete, så er du jo oså godt i gang, jeg kan se at du også kan få hoppeføl.  Det kan være vi kommer forbi når hun er blevet lidt større og kigger på hvordan sådan én ser ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grete... |
|
|
Altså hun er på 330dage den 13 maj - så der går lidt endnu - men vi ved selvfølgelig aldrig med Tekla. Hun ser godtnok dejlig ud! Sådan en vil jeg også have..  Hvornår kommer der en Grandeur? Er det Vega? Milla
Frøsanggård's A'Capo - en stjerne er på vej! ! Sig NEJ til dyremishandling i DK:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Grete |
|
|
Stort tillykke med hende!!! Dejligt endelig at få lov at se et Electric føl...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Stort tillykke med det fine Electric føl - du må endelig følge op med billeder når hun er rettet helt ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|