|
|
| Don Romantic hingsteføl |
|
|
Så kom der et fint brunt hingsteføl til verden kort før midnat d. 11. april 2007. Der var hul i enden af det ene ben på efterbyrden, så havde lige dr. dyr ude og tjekke hoppen næste dag. Heldigvis var der ikke noget i hende, men hun blev skyllet for en sikkerheds skyld. Rimini havde heller ikke helt fanget det dér med, at det var patten man skulle sutte på og ikke siden af yveret - men det lykkedes da til sidst - men det nåede at blive en noget frustreret avler i løbet af natten. Her er et billede af Rimini efter BH Don Romantic/Mantovani/BH Agent, ½ døgn gammel:  Og 1½ døgn gammel:  Nu kan jeg også selv fole med god samvittighed  Trine www.paarupgaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lækker! |
|
|
har han 4 hvide sokker? Meget lækker typemå man sige!
Verden har mistet en af dem der betød noget Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Sorgen er kærlighedens pris Sussi rejste over broen 25/02-07 farvel lille veninde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smuksak |
|
|
Nej, MissGreen, jeg tror de er blå Undskyld kunne ikke lade være  Tillykke med den smukke dreng, godt at der er nogen der får hingsteføl. Ellers må hoppekvoten snart være brugt op 
Mvh Katharina Si vis pacem, para bellum quidquid latine dictum sit altum viditur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sokker |
|
|
Han har faktisk kun en hvid sok på venstre bagben og en meget lille hvid kode på højre forben - resten bliver sort så (h)vidt jeg kan se  Og tak for lykønskninger - han er i hvert fald en ædel gut. Vi kunne ellers ikke finde tegn på at han var hingst til at starte med og kunne ikke få lov at løfte halen for at se efter, så den første ½ time var det et hoppeføl  Men jeg satser på den næste der ankommer til juni bliver et hoppeføl... Trine www.paarupgaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lksdcsdfj |
|
|
Hej Trine Hvor er han smuk... Glæder mig til at se ham LIVE... Så krydser vi bare fingre for du snart foler og det går godt  Lex vil ikke af med føllet er ved at være lidt træt af det.. Der bliver ved med at komme små propper og mælken løber lidt, men hun foler ikke..  Knus Stine
- LIVING IS.... Knowing which bridges to burn and which to cross...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
| Forfatter:  |
TBJ |
| Dato:  |
15-04-2007 12:08 |
|
Stort tillykke med drengen, Trine! Han ser godt nok overmåde fin ud - virkelig lækker! Blå sokker eller ej Også et fint navn. Egentligt sjovt som mange vælger at opkalde deres Don Romantic føl med R-navne, selv om det jo er D-linjen lige som Don Schufro  Jeg forstår, at du er den næste fødende Derefter venter I Romanov/Don Schufro føl - også spændende. Sikke fint bryllupsbillede på din præsentation. Det var vist kort efter vi mødtes på følskuet på Blue Hors?!
Mvh Thomas www.macohl.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Trine |
|
|
også tillykke med drengen herfra... dejlige aftegn. Lad os se ham når han bliver foldet ud... Hvordan ser Royalti ud nu?... venter du dig, siden du skriver, du selv kan fole nu..? :0) Mvh Hanne
Flis til ridebaner gangstier o.a sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
med den lille ny 
SMEDEGAARD DANSK OLDENBORG AVL II'er springpony udlejes for 1 år, skriv privat besked for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| TILLYKKE |
|
|
Tillykke med den lille skønhed 
Stald Skærlund Her får alle særbehandling
Unique acessories til hesten & rytteren Alt fra håndlavede pandebånd til swarovski sten på ridehjelm, underlag, gamacher osv. www.skaerlunddesign.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke Trine med hingsteføllet. Og held og lykke med den næste "foling", det er jo noget helt andet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kæmpe tillykke |
|
|
Hej Trine Tillykke med drengen, han er virkelig fin og smuk! Super fin aftegn i hovedet  Håber snart du får "vokspropper" Glæder mig til at se jeres lille baby. Knus
Jakobine - nu med flere føl! Glæden er at være den du er -ikke noget du er
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lykønskninger |
|
|
Tak for lykønskninger allesammen - det luner altid, når andre også synes ens lille nye vidunder er dejlig Den lille smuksak bliver dog sat til salg... Stine og Jakobine: I skal altså ikke krydse alt for meget fingre for min kommende foling, for jeg har altså ikke heelt tid endnu... Der må gerne gå en uge eller to mere, hvis det skulle stå til mig!! Jeg kommer jo og ser Lex' Romanov-føl, hvis hun foler før mig. TBJ: Ja - jeg er ret uopfindsom mht navn - havde også overvejet med D, men endte ud med at starte med R - som ganske rigtigt er ud fra hingstens navn, men synes det siger mere om farmand - selvom han er ud af D-linjen. Men der kommer jo nok et R/D-føl mere... Og uha hvad skal jeg så finde på mht navn? Ja - det var ikke så længe efter BH's følskue, at jeg blev en gift kone. Vi holdt min 30-års fødselsdag og slæbte så alle gæsterne med i kirke - det kom faktisk bag på dem alle, så det er jo dejligt, når det lykkedes  Hanne: Tak for roser også Royalty er ikke så fotogen pt. Hun er stadig meget bamset. Men jeg skal nok få taget nogle nyere billeder, når hun tager sig lidt bedre ud - så kan jeg jo lige sende dig en besked, så kan du lure hende. Og ja - jeg skal også "fole" - har termin d. 19./24. april - alt afhængigt af hvem man spørger. Håber på den sidste dato holder - har ikke tid før... Glæder mig også til at se dit føl. Dejlig stald I har fået lavet  Trine www.paarupgaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med ham! |
Randi G |
15-04-2007 21:47 |
|
Hej Trine! Det er vel nok en dejlig knægt! Vi håber, at den næste også kommer godt til verden og glæder os til at se jer alle en gang til sommer - inkl. baby og et føl mere  Knus fra os alle 3!
Venlig hilsen Randi G. Mors hest er bedst (Anne-Katrine, 4 år)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen dog.. |
|
|
Sikke en fin lille fyr; dejligt udtryk! Og fint navn i øvrigt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jammen så vil jeg |
|
|
ønske dig held og lykke med fødslen, du får da dit at se til i år. Og tak, vi er bare så glade for stalden, nu hvor den endelig fungerer, det har kostet en del tid og ombygninger, da vi troede løsdrift, var sagen.. det er det også til unghestene.. Vil glæde mig til nye billeder af Royalti, ved godt de ikke er så kønne lige nu, men synes hun er lidt sjov at følge, da han stadig står på min liste, og dit føl jo blev så fint.. Mvh Hanne
Flis til ridebaner gangstier o.a sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Tillykke med den smukke fyr  og held og lykke med resten af "folingerne" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Trine, ham kan du godt være glad for  Du kan bare glæde dig rigtig meget til du selv skal "fole" det er helt specielt, og håber det kommer til at gå lige så nemt som ved mig  Held og lykke med det hele (det bliver hårdt i starten, men nu her hvor Josefine er næsten 2 mdr. så er der ved at være en rimelig fast rytme)
Hingsteføl efter Don Juan / Lauries Crusador xx - tilsalg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også tillykke herfra |
|
|
Sikken et dejligt føl, tillykke med ham  Jeg vil også ønske dig held og lykke med din fødsel og næste hoppes foling. Blev selv mor for 3 gang d. 21 december til en dejlig dreng. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
Hej Trine Stort tillykke med det dejlige hingste føl ,vi ønsker jer held og lykke fremover . vi er selv så heldige ,at have fået hingsteføl efter DVH 906 sky walker ,den dag vi gik til sommertid . mor til vores hingste føl er efter den kendte nexen stamme og laver rigtige gode føl . han skal hedde Rawallo sky og bliver sat til salg her på nettet . .p.s tak for at vi måtte se dit nye føl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
sportspony »S B« |
17-04-2007 09:01 |
|
med det smukke hingsteføl - ham skal du nok få solgt. Held og lykke med ham og din egen forestående fødsel... S.B.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med den smukke dreng. Han ser rigitg fin ud. Det er så spændende med alle de føl. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjelle! |
TBJ |
19-04-2007 19:11 |
|
Nexen er et stutteri - ikke en hoppestamme. Stutteri Nexen avler på flere hoppestammer, hvor den mest kendte og succesfulde er "Macohl-stammen". Af denne stamme har de bl.a. avlet 3 x Årets Hoppe samt guldmedaljehoppen Polka Hit Nexen, der for nyligt har vundet Unghestechampionatet. Hvad er det for en hoppe, der er mor til Jeres fine sorte hingsteføl efter Skywalker? Han ser rigtig fin ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hingste føl |
|
|
til thomas den hoppe som er mor til sky walker føllet er ud af den stamme som ,du selv skriver nemlig Rubina Attrup ,hvis mor er Tatjana af nexen og mm pilinka macohl af nexen ,hendes datter har lige vundet dsa 2007 polka af nexen ,måske er det ik en hoppe stammen ,men er ved at være en kendt linje blandt mange avler . og det her der er avlet 3* årets hoppe på føllets mor side. mvh jeanette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeanette |
TBJ |
20-04-2007 19:32 |
|
Det var bare for ikke at skame forvirring omkring navnet Nexen, så nogle skulle tro, at det var en hoppestamme i stedet for et stutterinavn. Selvfølgelig er det en velkendt hoppestamme, din hoppe er ud af - jeg avler jo på samme stamme  Jeg tror jeg så Rubina Attrup med et fint sort hingsteføl efter De Noir på følskuet i Aalborg sidste år eller året før. Som jeg husker hende, var det en betydelig madame. Trine - beklager jeg har lånt din råd til et andet emne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|