|
|
| Blue Horse Hotline |
| Forfatter:  |
Diegogogo |
| Dato:  |
09-04-2007 19:24 |
|
Er bare så nysgerrig. Er der nogle der har valgt at ifole med den efter min mening helt utrolige lækre hingst BH. Hotline?? eller er der nogle som overvejer det kraftigt?? Han er så dejlig at jeg ikke helt kan få ham ud af mine tanker, så ham i Herning og vauu... mange vil sikkert give mig ret. Håber bare at der kommer føl efter ham til næste år, så vi kan se om han nedavler den fantastiske kvalitet... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har bestemt overvejet ham |
|
|
Jeg må sige at jeg har overvejet det kraftigt, men er måske alligevel for nærig  Jeg syntes ikke specielt godt om ham sidste år, men da jeg så ham i herning i år var jeg også bare solgt. Det er godt nok en helt utrolig lækker hest!
Super hingsteføl efter BH Armano/Mago XX/ Nino sælges. kun RDH/EDH hopper på mor-siden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja... |
|
|
Ja, jeg skal ifole med ham på tirsdag d. 17 April. Vi glæder os meget, for han er jo en fantastisk hingst. Skal nok smide nogle billeder ind på HN i 2008, så i kan se mit forhåbentlige dejlige føl...
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af " Jeg er udadvendt. Tåler du ikke sandheden, er problemet dit! Er iført sikkerhedsvest, kast bare kniven! 
Ull4, P1ng0 & C4ppy 3r d3 b3dst3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også jeg |
|
|
overvejer kraftigt den lækre hingstebasse Han er efter min mening opskriften på den nærmest perfekte hingst. Har læst en del om ham og må sige at han er et oplagt hingsteemne til min hoppe. Mine overvejelser gik også på at bruge en anerkendt hingst som har vist sin værdi både i ridning og avl og at Hotline var for ung, men jeg er nået frem til at det jo på den anden side også er sjovt at være med på en af de første følårgange, og med de kvaliteter som Hotline besidder, så kan det ikke gå helt galt. Han havde mange bedækninger i Tyskland sidste år. En ulempe for mig var, at der kun kunne insemineres med kølesæd på Blue Hors, og at man ellers kun kan få frostsæd hos udvalgte dyrlæger. Jeg plejer at få insemineret mine hopper hjemme, men skal de ud, så har det kun været i Nordjylland, jeg er ikke så vild med at sende dem langt væk til ins. Så er det overskueligt at besøge dem osv. Det bliver i mit tilfælde første gang jeg får ins. en hoppe med frostsæd. Dog har jeg nu haft kontakt til dyrlæge idag ang. inseminering hos ham med Hotline, så mon ikke jeg næsten har valgt ham nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tilver |
|
|
tilver Ih... jo, du har valgt Hotline, han er en totalt dejlig hingst. Så mon ikke i får jer en ny "årets hoppe"?... smiler...
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af " Jeg er udadvendt. Tåler du ikke sandheden, er problemet dit! Er iført sikkerhedsvest, kast bare kniven! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hotline |
|
|
Vi har valgt at bruge Hotline i år, så nu venter vi bare på at damen får folet sådan at hun kan blive klar til at komme på besøg hos herren.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg tror du har ret |
|
|
Ginni, jeg har vist valgt Er fuldstændig betaget af ham Hotline, men Wolkentanz er nu heller ikke værst, det må blive ham på et andet tidspunkt. Så Hotline bliver det, hvis der er sæd at få fra ham  Rosentanz er heller ikke værst, overvejer ham til min anden hoppe, så godt valg Lene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sæd fra Hotline. |
|
|
Det skulle da der gerne være. Men hvis du ikke køre hoppen til Blue Hors, bliver det frostsæd. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeps, ved det godt |
|
|
og har også haft kontakt til dyrlægen Jeg vil nu helst have hopperne hjemme, i vante omgivelser, men sådan bliver det så ikke i år. Måske ins. vi vores Sisse hjemme. Så føllet ikke lige skal afsted knap en måned gammel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tilver |
|
|
tilver Ja, hvis der er sæd efter Hotline... min dyrlæge havde ikke mere, så derfor er insemineringen rykket til på tirsdag... Så jo, der er temmelig meget reft om ham i år, dyrlægerne kan ikke nå at følge med... så måske man skulle bestille, og være 100% sikker på at dyrlægen har sæd hjemme efter ham, når hoppen er i brunst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helt enig |
|
|
jeg vil også have bestilt, så jeg ved at der er noget, når hoppen viser brunst. Held og lykke med din ifoling Ginni og ja også I andres 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Web-tv |
| Forfatter:  |
Diegogogo |
| Dato:  |
12-04-2007 19:49 |
|
Har de som måske stadig er i tvivl om, hvor vidt det skal være B.H. Hotline der skal have æren af at være fader til jeres kommende føl, været inde og se Heste- Nettet´s Web Tv fra Hingstkåringen i Herning 2007, hvor Andres holde clinic, med b.la. Hotline. Efter at have set dette kan man vist ikke tvivle på hans helt utrolige kapacitet. Jeg vil bestemt give Andres ret, jeg har ALDRIG set mere dejlig og velfungerende hest og nej jeg får IKKE penge af B.H. for at "skam" rose deres forholdsvise nyindkøbte hingst , jeg er bare en dressurrytter, der er i svime over hvor lækker den hingst er. Til de som ikke allerede har set klippet med Hotline, prøv at se det og se om i ikke er eninge med mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|